reservering via nwr

  • martin

    Ik heb de camping bij Sesriem gereserveerd via de NWR. In eerste instantie via de site, daarop kreeg ik geen reactie. Dus nog een keer geprobeerd via een mailtje maar ook daarop krijg ik geen reactie.

    Weet iemand of het de bedoeling is dat ik een bevestiging krijg, een boekingsnummer of zoiets? En komt dat via de mail of per post?

  • Dave

    Hoi Martin,denk dat je je bevestiging per Email gaat krijgen.Duurt meestal enkele dagen,het Afrikaanse tempo ligt (gelukkig) wat lager.Overigens,als je vandaag gereserveerd hebt,zal het wel dinsdag zijn voor je antwoord krijgt.Men heeft daar wat meer respect voor christelijke feestdagen.

  • Dave

    Houd er rekening mee,dat er een aanbetaling verlangd wordt.

  • Martin

    Na de poging via de site heb ik een week gewacht, het mailtje is inmiddels ook alweer 5 dagen weg??? Ik wacht nog ff af anders probeer ik het volgende week weer.

    Bedankt!

  • marc

    heb soortgelijke email-ervaringen m.b.t. dergelijke instanties ( niet alleen in Nam. maar ook in Zam., Bots., en Moz.). Telefoneren en evt. faxen ( paar goede ervaringen) is veel effectiever, echter wel behoorlijk duurder…

    Succes!

    marc

  • Martin

    Het is dan toch gelukt een reservering te maken, via e-mail.

    In eerste instantie geprobeerd via het boekingsformulier van de site van de NWR, zonder resultaat. Ook via reservations@nwr.com.na geen resultaat.

    Gisteren geprobeerd via res@namibiareservations.com en gelijk vandaag al een reactie, het was dus even zoeken naar het juiste mailadres.