winkeltjes Etosha

  • Ruud

    Hallo,

    nog even en we zijn onderweg naar Namibie. Maar een kleine vraag. Zijn de winkeltjes voor wat betreft levensmiddelen in Etosha te vergelijken met die van Kruger of is het verstandiger om vooraf ( we blijven zo'n 10 dagen in Etosha) inkopen te doen.

    In Kruger is dat uiteraard geen punt maar voor wat betreft Etosha heb ik geen idee.

    Ruud.

  • MartinH

    Ruud,

    Ik kom bijna elk jaar in Etosha en voor zover ik mij kan herinneren ben ik nog nooit met lege de winkel uit gekomen. In geval van nood heb je bij elk kamp een restaurant. Tip van de week. In de mopani boom voor de ingang van de receptie bij Halali zit al sinds jaar en dag een zeer fotogenieke scops uil in de boom. Als je hem niet kan vinden vraag er maar naar bij een van de personeelsleden.

    Veel plezier!

  • marc

    basics zijn verkrijgbaar. De prijzen liggen op een hoger niveau dan die van een supermarkt. Soms is de verkrijgbaarheid van groente een probleem. Als je selfcatering bent is het verstandig om de meeste spullen ( incl. braaihout) in een supermarkt buiten Etosha te kopen.

    Succes!

    Marc

  • bob

    blijf je in etossa of er net buiten

    Ik zelf ben vorig jaar er geweest.

    Toen had ik een prive chauffeur.

    Die zorgde voor alles.

    En wij sliepen er net even buiten.Laat even horen

  • Ruud

    Nog net op tijd.Nee , wij blijven in het park. wij reizen met een camper en blijven ongeveer 10dagen in Etosha.

    Ruud