Garmin kaart zuidelijk Afrika

  • Petra1974

    We kunnen heel goedkoop een Garmin kaart van Zuidelijk Afrika kopen, maar vragen ons af of deze kaarten goed zijn. Iemand ervaring?

    Alvast bedankt.

  • amanda1

    Wij gebruiken zelf altijd Tracks 4 Africa. Daar staat alles op, ook alle zandtracks, supermarkten, benzine pompen etc.

    Groeten

    Amanda

  • Petra1974

    Hoi Amanda,

    Bedankt voor jemreactie. Deze kaarten hebben we ook al gezien, maar we twijfelen nogal of we wel een gps mee moeten nemen en het prijsverschil tussen de kaarten van t4afrika en de garmini die wij kunnen overnemen via via, is nogal groot. Vandaar de vraag of de garmini de moeite waard is.

  • codemann

    Petra, als je echt offroad gaat, dan zou ik je echt aanraden om de T4A GPS kaarten te kopen, met alleen papieren kaarten red je dat volgens mij niet. Een pad dat er vorig jaar was, kan er bijvoorbeeld dit jaar niet meer zijn. En de GPS kaarten van T4A zijn gewoon veel gedetailleerder dan kaarten op papier. Zelf heb ik kaarten op papier om gemakkelijk te bespreken met vrienden welke richting we uit gaan, maar bij het rondrijden gebruik ik 100% mijn GPS.

    Veel plezier!

  • Petra1974

    Hoi Codemann,

    Omdat het voor ons de eerste keer is in Afrika en 4x4 etc, waren we niet van plan om offroad te gaan hoor. We gaan est alles maar eens even bekijken. Toch bedankt voor je advies. We zullen er een volgende keer vast gebruik vanmaken.