Is er iemand die binnenkort naar Namibië gaat en in Windhoek centrum een zak met baby kleertjes zou willen/kunnen afgeven?
Als het pakket eenmaal daar is, zijn er voor ons ook genoeg familie en vrienden die het voor ons verder kunnen brengen. Het gaat ons ook niet zo zeer om de snelheid als wel om de kostenbesparing. Wij vliegen over het algemeen via J'burg maar dat is omdat we frequent flyers zijn bij SAA. Mijn schoonouders vliegen over het algemeen vanuit WHK met LTU naar Düsseldorf omdat zij in de off season periode goedkoper kunnen vliegen. Het bevalt ons heel goed om de kerst over in Namibië te zijn het vliegen is helaas wel een stuk duurder dan.
Je begreep mij denk een ietsie verkeerd.Ik bedoel dat wij hun hulp geven in de vorm van geld en postpakketten.Staatspensioen/uitkering is niet echt een vetpot,zoals je vast wel zult weten.Ik heb overigens de tickets al in huis,koste niet meer als wanneer ik morgen zou vliegen.Dat ligt in oktober/november wel wat anders…
Ah op zo'n manier. Deze mensen hebben gelukkig nog werk. Het is geen vet pot maar ze kunnen zich redden maar wij proberen zo veel als mogelijk bij te springen zoals b.v. bij geboorte van kinderen want dat is een redelijke kosten post. We hebben de tickets nog niet in huis maar moeten binnenkort maar eens aan de slag.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?