zak met baby kleertjes

  • MartinH

    Is er iemand die binnenkort naar Namibië gaat en in Windhoek centrum een zak met baby kleertjes zou willen/kunnen afgeven?

  • Dave

    Ga helaas pas in december,anders was ik je graag van dienst geweest.Is het voor familie/kennissen of een hulpinstantie.In het laatste geval zou ik graag de naam weten.Per post werkt overigens prima en is binnen 3 weken ter plaatse.

  • MartinH

    Het is voor een oudwerknemer bij Bagani. Wij gaan zelf ook weer in december, maar in ieder geval bedankt voor het aanbod. Ben je benieuwd of op zoek naar een hulpinstantie?

  • Dave

    Ik was gewoon nieuwsgierig.Heb daar familie en kennissen genoeg om“hulp”te geven ;) Vliegen jullie rechtstreeks op Windhoek?Wij vliegen op Joh'burg,omdat daar ook familie woont,maar de kerst vieren wij in Namibië 8-)

  • MartinH

    Als het pakket eenmaal daar is, zijn er voor ons ook genoeg familie en vrienden die het voor ons verder kunnen brengen. Het gaat ons ook niet zo zeer om de snelheid als wel om de kostenbesparing. Wij vliegen over het algemeen via J'burg maar dat is omdat we frequent flyers zijn bij SAA. Mijn schoonouders vliegen over het algemeen vanuit WHK met LTU naar Düsseldorf omdat zij in de off season periode goedkoper kunnen vliegen. Het bevalt ons heel goed om de kerst over in Namibië te zijn het vliegen is helaas wel een stuk duurder dan.

  • rob

    wat ik niet begrijp is waarom stuur je het niet over de post.

  • Anna

    Uit ervaring weet ek dat die pos na Namibië nie altyd aankom nie. Ek het ook in Bagani gewerk en weet hoe afgeleë die plekkie is en weet ook uit ervaring hoe onbetroubaar die pos daar is. Een keer het die pakkie wel aangekom, maar dit was half leeg!

  • bob

    hallo als het registreet doet dan wel ik heb ervaring

    in holland aangetekend

  • Dave

    Je begreep mij denk een ietsie verkeerd.Ik bedoel dat wij hun hulp geven in de vorm van geld en postpakketten.Staatspensioen/uitkering is niet echt een vetpot,zoals je vast wel zult weten.Ik heb overigens de tickets al in huis,koste niet meer als wanneer ik morgen zou vliegen.Dat ligt in oktober/november wel wat anders…

  • MartinH

    Ah op zo'n manier. Deze mensen hebben gelukkig nog werk. Het is geen vet pot maar ze kunnen zich redden maar wij proberen zo veel als mogelijk bij te springen zoals b.v. bij geboorte van kinderen want dat is een redelijke kosten post. We hebben de tickets nog niet in huis maar moeten binnenkort maar eens aan de slag.