Dave kijk even op de vorige pagina want ik had een vraag over jou kaartje
groetjes Jose
Het zijn inderdaad de plaatsen,waar je een pinautomaat van Bank Windhoek kunt vinden.Natuurlijk zijn er meerdere banken met deze voorziening.In Rehoboth bijvoorbeeld pin je bij de BOB Bank.Tanken kan op veel meer plaatsen,al kan het geen kwaad om afstanden te checken en op tijd vol te tanken.Zo zal je tussen Keetmanshoop en Mariental (ruim 200 kilometer) niks tegenkomen en dat is dan nog hoofdweg.Zelf vertrek ik vrijdag aanstaande naar Joh'burg en van daar zullen we naar Namibia rijden.Word het je eerste keer Namibia?Groeten,Dave.
Ja, dit word onze 1e keer naar Namibie. Wij zijn al eens in Zuid-afrika geweest en ook in Kenia. Mijn man is verliefd geworden op Zuid-afrika en wij hadden er in 1998
een lap grond gekocht om er evt. gaan te wonen. Maar dat bleek moeilijker dan gedacht. Dus hebben dit jaar de grond weer verkocht. Maar mijn man wil toch niets liever dan emigreren en daarom wil hij in Namibie eens kijken hoe het daar is.
Hij is heel optimistisch maar ik ben veel sceptischer. Wij gaan 19 dec weg en komen 12 jan weer thuis. Onze jongste zoon van 15 jaar gaat mee.
Wij trekken 14 dagen met een 4x4 rond en zitten de laatste week in een hotel in Windhoek. Ik ben benieuwd hoe het daar zal zijn.
Hallo,
ik was in eerste instantie ook zeer seceptisch en zag in Namibie niet meer dan een grote zandbak…………………..mis. Het is een fantastisch land en wij gaan komend jaar waarschijnlijk weer. En……… het is er bijzonder rustig en leeg maar dat heeft ook z'n voordelen. Vergeet niet Solitair/Sesriem/Sussusvlei en bij Walvisbaai een ‘ seal and pelican-tocht’ over de zee te maken. Prachtige woestijnen, en niet te vergeten Etosha.
Maar geniet in ieder geval van een heerlijke reis.
succes
Ruud
www.afrikafotosafari.nl
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?