Bericht voor Ruud

• Dave

Hallo Ruud,herinner je je nog de vraag over de Trans Kalahari Highway,die ik op de ZA pagina gesteld heb?De weg is fantastisch,lekker breed en in een stuk betere conditie dan de B1 in Namibië.Alleen wel overdag rijden,er lopen nogal veel dieren op en langs de weg.Voor de overige lezers,houd er rekening mee,dat je autopapieren en rijbewijs in orde zijn,het barst van de roadblocks in Namibië.

• MartinH

Hallo Dave,

geode vakantie gehad? Hoe lang heb je er over gedaan om in Windhoek te komen? Heb je de regen nog meegemaakt. Ik zag dat er gisteren prachtige foto op de pagina van de Republikein stonden.

Martin

• Dave

Hallo Martin,prachtige vakantie gehad,kan niet wachten om terug te gaan ;) Joh'burg-Windhoek was via Botswana zo'n 16 uur rijden.Maar wij hebben veel pauzes genomen en onderweg nog een bandje gewisseld en zijn dus zo'n 22 uur onderweg geweest.De grensposten kosten overigens ook nog wel wat tijd.Heb de meeste regen gemist,omdat wij toen al op weg naar het zuiden waren.Het heeft overigens in Zuid-Afrika ook flink geregend en gelukkig maar,want het was hard nodig.Dave.

• Ruud

Hallo Dave,

bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat het een uitstekende weg is. Goed om te weten. Bij onze volgende vakantie zullen wij ongetwijfeld deze weg ook nemen om van Namibie terug te rijden naar Zuid Afrika.

Hebben jullie nog ergens een overnachting gehad?

groeten

Ruud

www.afrikafotosafari.nl

• Dave

We hebben in Gobabis bij een B&B overnacht.Het was al 10 uur in de avond en Windhoek was nog zo'n 300 kilometer ver,maar we wilden de familie niet midden in de nacht overvallen.Een prima tussenstop is Kang,ongeveer de helft van de route door Botswana.