Windhoek wat ga daar doen ?

• Dionne

Is er voldoende te doen om je in Windhoek te vermaken ?.

of meteen doorrijden naar iets anders ?

Wie heeft daar ervaring mee en heeft iemand een leuk overnachtingsadres vlakbij de luchthaven ?

Bedankt alvast.

Groetjes Dionne

• Tamara

Ik vind Windhoek niet echt bijzonder, dus wij rijden dan door. Bijvoorbeeld naar Daan Viljoen Park, 40 km onder Windhoek.

http://www.namibweb.com/daan.htm

Vonden wij erg leuk voor een eerste ovrenachting

• Dave

Lekker shoppen en Windhoek lager drinken op Independence Avenue en omgeving,bewonder de prachtige Christuskirche,Tintenpalast,de tuinen etc.

Ik vind Windhoek een prachtige schone en veilige stad (in vergelijking met andere grote Afrikaanse steden),maar gelukkig heeft iedereen een eigen mening…

• Erik

Windhoek is leuk voor een middagje een stadswandeling te maken. Qua overnachting ligt een paar km buiten windhoek Amani Lodge. Hier zit je toch nog in de natuur. http://www.amani-lodge-namibia.com/

Er loopt o.a. een tamme cheetah en enkele makkelijk benaderbare stokstaartjes.

gr,

Erik

www.erikjoosten.nl

• Dave

Tja Erik,ik ben meer geinteresseerd in mensen dan dieren en heb mij prima vermaakt in Khomasdal en Katutura,maar zoals gezegd,ieder zijn wil ;)

• MartinH

Bushman arts en crafts, de markt voor Kalahari sands, namibian craft centre bij de oude brouwerij (leuk theehuis), Penduka in Katatura, lekker biertje drinken bij de kaisers krone. poststreet mall, outdoor shopping bij safari den in auas valley etc, etc, etc.

Overigens kennen wij iemand die een stuk uit z'n vinger kwijt is aan zo'n makkelijk benaderbaar stokstaartje. ;-)

• Erik

Benaderbaar en aanraken zijn twee totaal verschillende dingen :-)

Auto rijden is ook veilig, maar elke dag toch weer -tig doden.

Die Namibian Craft Center vond ik overigens echt een aanfluiting.

Ach, iedereen zijn voorkeur ;-)

gr,

Erik

• Anna

Ek vind die Namibian Craft Center ook die moeite werd om heen te gaan. Veral die theehuis is die moeite werd. :-)

• Mart

Na een aantal weken in de leegte en woestijn vond ik het heerlijk om een paar dagen in Windhoek te zijn. Niet al te groot, relaxte sfeer, lekker eten en drinken!

• Solange

En ga ‘s avonds lekker zebra, krokodil of kudu eten in Joe’s Beerhouse, in Nelson Mandela Road, een echte aanrader, wel op voorhand reserveren.

www.joesbeerhouse.com

Groetjes,

Solange