vliegticket

• jolijn

Hoi allemaal!

Met welke vliegmaatschappij kan ik qua prijs het beste vliegen?

Ik kan op internet vooralsnog geen goedkopere vlucht vinden dan rond de 550, en inclusief rond de 806 p.p. Kan dit goedkoper? :-)

Alvast bedankt!

groetjes Jolijn

• Anna

Dit is 'n redelik goedkope prijs.

Anna

• anne

ja waar heb je deze prijs gevonden?! ;-)

• jolijn

Oeps, verkeerd gekeken, dat zijn de prijzen naar Johannesburg. Brengt mij naar mijn volgende vraag. Aangezien vliegen op Johannesburg, zo op het eerste gezicht, ongeveer 200/300 euro goedkoper is dan op Namibie, denken we eraan op Johannesburg te vliegen en vanuit daar naar Namibie te rijden. Is dit een beetje te doen qua afstand en liggen er mooie dingen op de route? Is een auto huren in Zuid-Afrika duurder of goedkoper dan in Namibie eigenlijk?

• Dionne

Ik heb net een ticket gekocht vanauit Dusseldorf en dat is inclusief alles 520,– retour naar Windhoek !!!!!

Ik was er trots op.

Groetjes Dionne

• Anna

welke periode is jouw vlug?

• jolijn

Dat klinkt erg goed! Op welke site of bij welke organisatie heb je dat gedaan?

groetjes Jolijn

• Dionne

Ik ga weg op 20 maart.

www.ltu.de

Wel een tip boek in de morgen want de prijzen gaan in de avond omhoog. Ik had geboekt en de vlucht werd 620,–

En die avond ervoor ging hij ook 20 euro omhoog.

Hoe eerder hoe beter dus. Waarom dat is weet ik nog niet misschien minder stoelen en dan gaan de prijzen omhoog.

Suc6

• jolijn

Mmmh…. ik wil in juli weg en dan gaan de prijzen alweer naar 1000 euro, dus dat is nog steeds (veel) meer dan als we op Zuid Afrika vliegen. Iemand nog advies over het reizen van Zuid Afrika naar Namibie (leuke bezienswaardigheden, kort/lang etc.)

• MartinH

jolijn,

het geld en de tijd die je kwijt bent om vanuit ZA naar Namibië te rijden (auto huur en overnachting en de evt. drop-off kosten) zijn ongeveer even hoog als de meer prijs van een ticket.

Martin