Wegwijzers?

• mo

Hallo allemaal,

Ondertussen heb ik begrepen dat het met de wegen vrij goed gesteld is in Namibie, dus dat je niet perse een 4x4 nodig hebt, maar kun je zelfstandig de weg ook goed vinden. Ik bedoel, staan bij belangrijke kruisingen ook borden waarop je kunt zien waar je heen moet. Of moet je gokken als je een afslag wilt nemen?

Bijvoorbeeld we rijden vanuit Fish River Canyon naar Sesriem, weet ik dan welke afslag ik moet nemen????

Alvast bedankt, Mo

• Anna

Dit staan oral goed aangegee.Met 'n goeie padkaart kom jy oral waar jy wil wees in Namibië.

Maak jou nou nie te veel sorge en gaan en geniet van Namibië.Wanneer gaan julle?

Anna

• mo

Hoi Anna,

We vertrekken op 20 augustus vanuit kaapstad naar Namibie en we moeten op 15 augustus weer in kaapstad terug zijn, omdat dan het vliegtuig weer naar nederland gaat….

Maar ik vertrek al op 18 juni naar Zuid-afrika om daar al 2 maanden heerlijk rond te toeren en vrijwilligerswerk te doen. Dus Namibie is een mooie afsluiting van 3 maanden zuidelijk afrika…

Groetjes, Mo

• Anna

Na Suid-Afrika sal Namibië baie maklik wees om te doen.Namibië en Suid-Afrika het dieselfde tipe aanwysers vir paaie.Met 'n goeie kaart daarby sal dit heeltemaal goed gaan.Een goeie kaart is die van Shell.Daar staan al die paaie op.

Anna

• Mart

Bij kruisingen en afslagen staat het altijd wel aangegeven. Maar veel kruisingen en afslagen zijn er niet!! Als je eenmaal op een weg zit zie je vaak geen borden meer dus het is slim om de kilometerteller in de gaten te houden, dan weet je tenminste hoe ver je al gevorderd bent.