rondreis Namibie

• MartinH

Dat denk ik ook wel. Tip: tussen Walvisbaai en Solitair heb je verschillende ingangen naar het Namib-Naukluft park. Hier komen maar heel weinig mensen en is 100% woestijn. Je moet wel een permit hebben en voor sommige stukken ook een 4x4. Je zou eigenlijk ook door het Namibrand moeten rijden en er zo mogelijk een overnachting maken. Op het moment staan grote delen van de woestijn in bloei vanwege de regen. De foto hieronder is recentelijk gemaakt in de Namib.

• Tamara

met Martin eeens. Dit is een van de mooiste gebieden van namibie. Vond ik persoonlijk veel mooier dan richting Skeleton coast. Wij hadden hier noodweer, drven bijna de weg af, maar de enorme bliksemschichten, prachtig gewoon.

• Jacob

FANTASTISCH!

Helaas zullen wij het niet zo zien, want we gaan eind mei, begin juni. Maar toch. We zijn inderdaad van plan om in de Namibrand te overnachten en om via de wegen die jij noemt het Naukluft park in te gaan. Kun je de permits daarvoor ook aan de gate krijgen zoals Tamara in een eerdere reactie zegt?

• MartinH

Bij Naukluft is er geen gate maar ik denk dat je een permit bij b.v. Sossusvlei kan regelen. Gewoon proberen.