overnachting dichtbij sossuvlei

• Dionne

Wie o wie heeft een betaalbaar adres dichtbij de vlei ?

Alvast bedankt. Dionne

• MartinH

Dionne,

het dichtsbij en het goedkoopst is de camping bij Sesriem. Te boeken op www.nwr.com.na anders kom je in een lodge terecht en die zijn redelijk prijzig.

Je kan je oriënteren op www.namibiareservations.com/sossusvleie.html .

Martin

• MartinH

link werkt niet deze maar proberen.

www.namibiareservations.com/sossusvleie.html

• Ruud

HA Dionne,

klopt, de camping (Sesriem Campsite) is de goedkoopste oplossing. Ik meen iets rond de 200N$. Anders kom je in de Sossusvlei Lodge terecht…ietsje duurder,

ruim N$1800,=…(voor een 2pers.kamer)

Wel vantevoren boeken anders kan het weleens vol zijn ( wel een beetje afhankelijk wanneer je daar naar toe gaat).

succes

Ruud

www.afrikafotosafari.nl

• jolijn

N$1800? ai! kan dat echt niet goedkoper? VInd 240 euro voor een 2 pers. kamer echt absurd!

groetjes Jolijn

• Ruud

Ha Jolijn, ik heb de prijzen niet verzonnen. Volgens de Bradt reisgids kom je daar ongeveer op uit.

Het kan wel goedkoper maar dan wordt het kamperen. Of je zit een stuk verder weg van Sossusvlei vandaan…

Groeten

Ruud

www.afrikafotosafari.nl

• jolijn

He Ruud!

Begrijp dat jij ze niet verzonnen hebt! :-)

Anders maar even een tentje huren en gaan kamperen daar! :-)

groetjes

• mo

wij gaan dit jaar ook naar Namibie en nemen ook een tentje mee, zodat we in ieder geval de keus hebben van kamperen of logeren in b&b/lodges. Dan kunnen we afwisselen en daar wat geld op besparen.

Want de overnachtingsprijzen liggen duidelijk hoger dan in Zuid-Afrika, tenminste zover ik nu gezien heb.

Ik heb deze camping bij de sossusvlei ook al gereserveerd (bedankt voor de tip….)

en dat ging erg gemakkelijk en ze waren zeer netjes in het afhandelen van de emails.

Mo

• jacob

Mensen ga toch lekker camperen..dan heb je echt contact met de natuur, thuis kun je ook wel in een bed liggen…camperen is het motto!

• jolijn

Daar zit wel wat in, maar is behoorlijk prijzig om een tent, matjes, slaapzakken, kampeerkookspullen en al die andere zaken die je nodig hebt om te kamperen te kopen?

groetjes