vooruitboeken bij LTU

• Nora

Hallo,

Heeft er iemand ervaring met vooruitboeken bij LTU?

Op dit moment zijn er namelijk nog geen prijzen van tickets bekend voor november en december.

Het is wel mogelijk om alvast een vrijblijvende vooruitboeking te doen. Weet iemand of dit financieel slim is of dat je beter kan wachten tot de prijzen bekend zijn?

• MartinH

Zover ik weet kan je bij LTU geen vooruitboeking doen. Is het slim?? Alleen als je een kristallen bol hebt. Als in het eerst volgende kwartaal de olie prijzen stijgen zullen de prijzen voor het laatste kwataal ook stijgen en heb je een goeie prijs betaald. Gaat de olie prijs naar beneden hebt je teveel betaald. Dat blijft een beetje speculeren. LTU is sowieso een van de goedkoopste. Het grootste prijsverschil zit hem in de seizoenen. Ga je net als ons in december tegen kerst dan betaal je de hoofdprijs. Ga je nu betaal je bijna de helft.

Martin

• Nora

Bedankt voor je reactie.

Ik heb een email van LTU waarin ze me aanbieden een vooruitboeking te doen.

Wij gaan eind november en komen tussen kerst en oudjaar terug. Dus misschien missen we net de “hoofdprijs”.

Hoe ga jij je tickets kopen?

• MartinH

Da's niet gek,

Ik heb tickets voor volgende week met m'n creditcard betaald. Maar je kan bij LTU ook met automatische afboeking betalen. Bij mijn kaard heb ik een reis en annuleringsverzekering standaard erin zitten.

Martin