vorig jaar om deze tijd

• tamara

Landde ik in Windhoek en nu heb ik zo een heimwee…. :-(

• Ruud

Hoi Tamara,

heimwee naar Namibie…… is heel begrijpelijk, maar daar is wel wat aan te doen hoor….!!

Wij hebben er ook last van……..dus eind augustus moeten wij maar weer die kant op.

groeten

Ruud

www.afrikafotosafari.nl

• MartinH

Ook wij begrijpen het. We zijn nog maar 2 weken terug en zitten met hetzelfde probleem. Ruud heeft een goede remedie alleen wij gaan pas weer aan het eind van het jaar. Aftellen maar!

Martin

• tamara

nou wanneer wij gaan, geen idee

helaas groeien vakantiedagn en geld niet op onze rug…

• Ruud

…dat is het vervelende ervan…

iedere verslaving kost (zeker in dit geval…) veel geld…

we blijven dus maar sparen…!!

Ruud

www.afrikafotosafari.nl

• MartinH

Ja, echt gratis is het niet.

Maar doordat wij veel familie en vrienden in Namibië hebben (waarvan een aantal in de toeristische sector werkzaam) komen de kosten voor ons voornamelijk uit de tickets. Auto en o.a. kampeerspullen hebben we daar.

• Ruud

Da's niet verkeerd, reden temeer om daar vaak naartoe te gaan zou ik zo zeggen

groeten

Ruud

www.afrikafotosafari.nl

PS, martin, kan jij mij een mailtje sturen ben je emailadres kwijt

• Ada

En daarom vliegen wij op vrijdag de 13 oktober naar Kaapstad, pikken de huurauto en gaan richting Namibie… Soms moet een mens aan zijn verslaving toegeven… Ook hoop ik de nodige info te verzamelen die van pas komt bij de herdruk van mijn Olifantenboek…

• Mart

Vorig jaar rond deze tijd zat ik volop in de voorbereiding, op 30 april ben ik toen vertrokken. En ja,…… ook ik wil nog een keer!

• tamara

toen kwamik weer terug, hebben we elkaar net gemist