stroopwafels, drop?

• Ruud en Sandra

Over een paar dagen vertrekken we naar Namibië. Samen met vier Namibiërs maken we een sponsorfietstocht door de Namib-woestijn, om geld in te zamelen voor kankerpatiëntjes in het land. Heer lees je er meer over (ook hoe je het project kunt steunen!): www.fietsenindewoestijn.nl

We hebben echter een vraag, misschien weten jullie antwoord. We zijn in Namibië te gast bij een familie in Windhoek, we overnachten daar etc. We vinden het leuk om als dank voor de gastvrijheid wat typisch Hollandse kadootjes mee te nemen. We hebben bij de VVV als het een en ander gevonden. Nu hoor je altijd dat stroopwafels en drop typisch Hollands zijn. Maar we zijn ze ook elders in de wereld wel eens tegengekomen. In Namibië ook? Het kunnen leuke kadootjes zijn, maar niet als je ze daar in de supermarkt ook gewoon kunt kopen.

We zijn benieuwd of er reacties komen, alvast bedankt!

Ruud en Sandra

• Ada

Hallo Ruud en Sandra,

Als echte Namibie liefhebber ga ik jullie zeker volgen en sponsoren.

Veel succes met het fietsen en geniet van dit lege land waar zo ongelofelijk veel te zien is.

Ada

• bob

Hallo ik vind het leuk dat jullie naar Namibi gaan ik zelf ben er al 4 keer geweest.

Je had het over drop maar ik heb wat leuks gemaakt deze verkoop ik ook voor een goed doel in zuid afrika en voor www.geocities.com/jayvare/index.html

Het is een houten kistje beplakt met 3 d heel leuk.kijk maar

Wij verkopen heel wat van deze al geld gaat daar na toe alleen de port gaat naar de persoon J.Daane.van Rensburg

bob

{IMG]http://i4.tinypic.com/zx6636.jpg

• bob

daar is hij dan

• Anna

Pragtig, maar die mense in Namibië sit nie daar te wag nie. Neem lekker stroopwafels en drop mee. Jy kan beter soet drop mee neem, want die sout drop is nie so lekker vir ons!