Welke gedetailleerde wegenkaarten zijn aan te bevelen voor Namibië en ZA vanaf Kaapstad? En waar kan ik ze het beste kopen/bestellen?
We hadden van www.namibiatourism.com.na eentje gekregen, maar die is slechts 1:2.000.000. Wel handig trouwens voor het overzicht, maar niet gedetailleerd genoeg. Vooraf al goede kaarten hebben vind ik toch handiger voor het bepalen van de route, ben ik achter gekomen. Bedankt Martin voor je antwoord. Ik ga weer verder met inslaan van mijn info.
Hoi Maaike,
Wij hebben veel gemak gehad van:
NAMIBIA Map Studio Tourist Atlas. engelstalig
Een handzaam boekje van 14 x 24 cm. met duidelijke kaartjes van 1: 10.000, waar lodges en benzinestations op vermeld staan.
Daarnaast zijn er van 20 plaatsjes ook plattegronden en de nodige achtergrondinfo.
ISBN 1-86809-611-4, maart 2006 gekocht bij Jacob van Wijngaarden, Overtoom 97, Amsterdam
Groetjes Annemiek
Ik heb veel plezier gehad van de Globetrotter Road Atlas of Namibia. Duidelijke gedetaileerde kaarten in een boekvorm dus geen last van in- en uitvouwen wat bij mij nooit goed gaat.
Ik heb dit gekocht via amazon.com. De website van de uitgever is newhollandpublishers.com of je daar ook kunt bestellen weet ik niet maar dat heb je zo gezien.
Ik heb inmiddels deze al kunnen regelen:
Reise Know How Namibië (1:250.000) ISBN: 3-8317-7103-0 (Wegenkaart met plaatsnamenindex en hoogtelijnen. Vochtbestendig en GPS-compatibel).
Nu zal ik nog achter zo'n boekvorm aan.
Ik ben er nog niet goed uit wat het verschil is tussen “NAMIBIA Map Studio Tourist Atlas” en “Globetrotter Road Atlas of Namibia” Op de site van jvw staan weinig gegevens, zodat ik goed kan vergelijken.
Weet iemand anders de verschillen tussen deze 2?
Die Namibia Map ken ik niet maar dit moet de inhoud zijn:
NAMIBIA: Map Studio Tourist Atlas
A tourist atlas of Namibia with 20 town plans. Includes contact details for services in Namibia, concise and informative text with travel tips and notes on nature. 96pp, SOUTH AFRICA. MAP STUDIO, 1868096114
2003 Paperback
En dit de inhoud van de Road Atlas:
ROAD ATLAS OF NAMIBIA ROAD
Olivier, Sandra & Olivier, Willie
A practical colour atlas of Namibia for travellers with convenient keys, legends, strip routes, distance charts and locators. Illustrated with colour photographs. Index, 63pp, UK. NEW HOLLAND, 1843307561
2004 Paperback
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?