Ik ben benieuwd of je op de campings in Namibië over het algemeen je laders voor mobiel en fototoestel kan gebruiken. Ik weet dat er een adapter nodig is, maar lees weinig over stroompunten op campings. Hebben andere daar ervaring mee?
Op de meeste campings kun je inderdaad gewoon stroom gebruiken. Als alternatief kun je overwegen om een omvormer mee te nemen. Die steek je in de sigarettenaansteker van de auto en van 12V heb je toch weer 220 en kun je alles onderweg opladen van accu voor je fototoestel tot gsm en laptop enz enz.
Zijn niet al te duur en zo heb je altijd je eigen stroomvoorziening bij de hand.
Werkt uitstekend.!!
succes
Ruud
www.afrikafotosafari.nl
Namibiëgangers,
Bedankt vor de tips! Ruud, ik kwam die omvormer inderdaad tegen bij Halfords, € 50,- euro. Alleen moeten de stekker die je erin steekt plat zijn, zoals die van telefoonladers, een brede kop van bijvoorbeeld keukenapparatuur past er niet in. En je sigarettenaansteker van de auto moet ook werken. Ik ga er misschien toch maar één aanschaffen.
Thanks!
Ha Joep
je hebt gelijk wat betreft de vorm van de stekker die je kunt gebruiken maar als je (zoals nu) van tevoren weet kun je misschein nog wat aanpassen indien nodig.
Goeie tip is inderdaad wel dat je de sigarettenaansteker goed controleert als je een auto huurt.
Doet ie het niet>>>>vraag dan om een andere auto!
Wij hebben er al veel plezier van gehad want in Namibie maak je best wat km's en opladen gaat vanzelf.
succes
Ruud
www.afrikafotosafari.nl
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?