Overnachten in Etosha

• Wijnhoven

Heeft iemand ervaring met op de bonnefooi richting Etosha rijden en ter plekke een overnachting regelen. Wij willen namelijk op vrij korte termijn (tussen 22 augustus en 7 september) 3 aaneengesloten nachten in de drie verschillende kampen doorbrengen.

Eventueel andere suggesties (net buiten Etosha) zijn ook zeer welkom.

Alvast bedankt!!!

• Mart

Wil je kamperen of in een huisje o.i.d.?

• Wijnhoven

Maakt niet uit!!! We hebben in ieder geval ook een tent bij ons! Dus we zijn redelijk flexibelMart schreef:

>

> Wil je kamperen of in een huisje o.i.d.?

• MartinH

Hallo….

Het is nu redelijk druk met vooral Europeese touristen d.w.z. dat er een heleboel plekken gereserveerd zijn door de diverse reisorganisaties. Het zal niet meevallen om nu nog een plek te krijgen. Als je in de twee buitenste kampen bent kan je nog naar buiten rijden en daar een plek zoeken. Hebben ze geen plek bij Halali zal je moeten racen om nog op tijd buiten te komen en met overstekende olifanten neushoorns en ander groot wild ten zeerste af te raden. Je kan nog proberen te reserveren via www.nwr.com.na, voor accomodatie buiten kan je de volgende eens proberen

www.namibweb.com

www.namibiareservations.com/accommodatione.html

www.etosha-aoba-lodge.com

www.etosha-safari.com

www.namibsunhotels.com.na/english/e_mokuti.htm

www.mushara-lodge.com

www.ongava.com

succes,

Martin

• Ruud

Hallo,

huisjes zal inderdaad niet meer gaan lukken.Wij waren maanden geleden al te laat, maar touroperators doen inderdaad aan ‘block-booking’ en volgens de reserveringsafdeling van Etosha komt daar over het algemeen nog wel wat vrij vanwege afzeggingen e.d. maar ik zou voor de zekerheid er een telefoontje aan wagen naar Namibie. Weet je direct wat nog wel en niet kan.

Camping zou denk ik minder problemen geven……..?

succes

Ruud

www.afrikafotosafari.nl

• marc

Kamperen zonder reservering is in deze periode geen probleem.

• Mart

Dan is het volgens mij geen probleem. Voor kamperen is reserveren m.i. niet noodzakelijk dus als er geen huisje vrij is kun je alsnog kamperen.

• Jane

Wij gaan ook naar Namibie en hebben gepland om van 8 t/m 10 okt. in Etosha te overnachten met een camper.

We willen dat liever niet vastleggen want dan ben je je (kampeer)vrijheid kwijt. Of … eventueel enkele dagen van te voren te bellen.

Onze vraag aan de Namibiegangers, is dat verstandig?

Groet Jane.

• MartinH

Jane,

Oktober is mijns inziens geen probleem. Misschien kan je vooraf nog even checken in Windhoek of Swakop.

Martin

• Maaike

En ik mei? Volgens mij was hier door iemand al antwoord gegeven, maar ik kan het niet meer terug vinden.