Startpagina Namibië - veel informatie

• Startpagina Namibië

Op Startpagina Namibië heb ik informatie geplaatst op basis van mijn reizen naar Namibië. De afgelopen 6 jaar ben ik er 6 keer geweest voor perioden van 4 to 7 weken.

Neem maar eens een kijkje op www.startpagina-namibie.nl

Veel leesplezier,

Edgar

• tamara

Hoi Edgar

kende de site al, veel handige info.

Is het mogelijk dat je bij de foto's zet waar ze genomen zijn? vind ik altijd leuk om te weten

grt

tamara

• Maaike

Jouw site staat al maanden bij mijn favorieten!

• Startpagina Namibië

Dat is mooi Maaike,

Ik bemerk nu pas dat er ook een prikbord over Namibië is. Op mijn website zal ik een link gaan maken.

Best wel aardig om de meningen en ervaringen van anderen te lezen. Al wordt er soms verkeerde informatie gegeven. Ik las ergens dat het verstandig is om bij de autohuur de borg naar 0 af te kopen. Dat is helemaal niet verstandig; de auto wordt een stuk duurder en bij een ongeluk/aanrijding kan het toch zo zijn dat je voor de volledige schade opdraait (kleine lettertjes in de contracten). Ik zal dus zo af en toe deze pagina bekijken om te zien of er niet per ongeluk volstrekt verkeerde adviezen worden gegeven.

Wat heb jij met Namibië?

Edgar

• Maaike

Toen onze eerst plannen langzaam begonnen te rijpen, ben ik via internet op zoek gegaan naar reisverhalen over Namibie had ik jouw site als 1 van de eersten via internet al gevonden. (ben al geabonneerd op je nieuwsbrief). Ik heb het virus al en dat terwijl ik er nog niet eens ben geweest. Wij gaan 30 april t/m 28 mei 2007. Ik heb net geboekt voor 4 personen Schiphol - Kaapstad VV (directe vlucht). Met 2 stellen gaan we met 2 auto's 4 weken rondreizen.