autoverhuur

• anna

ik heb nog een vraagje over de autohuur…ik hoor mensen wel over autohuur in namibie of in zuid-afrika, maar wat als je in Joh. of Kaapstad een auto wilt huren en deze in windhoek wilt inleveren…kent iemand een bedrijf die dat doet of worden de inleverkosten dan veel te hoog!?

• Mo

hoi Anna,

Wij hebben een aantal maanden geleden daar ook naar geinformeerd, maar we vonden de kosten te hoog worden. Daarom zijn we vanuit kaapstad naar namibie gereden.

Ik heb niet gruwelijk veel moeite gedaan om echt het goedkoopste te zoeken, maar ik vond verschillende bedrijven erg duur.

Groetjes, Mo

• anna

thanx mo…ik was er al bang voor, jammer. Maar goed, wie weet is er toch een bedrijf waarbij het meevalt?

• Mo

Helaas kan ik je er niet mee helpen!

Groet, Mo

• AnnaV

Probeer www.namibian.org. Ons het daar nog altyd die goedkoopste gekry.

• anna

waar hebben jullie je auto gehuurd als ik vragen mag?

• Mo

wij hadden de auto via avis gehuurd, ook niet goedkoop, maar omdat ze zo groot zijn, dacht ik dat het gemakkelijk zou zijn dat ze overal zitten. Stel dat we dat nodig zouden hebben.

Gelukkig niet nodig gehad. Op kaapstad luchthaven opgehaald en ook weer teruggebracht.

Groetjes, Mo

• Startpagina Namibië

Anna,

Als je wil kan ik eens navraag doen bij mijn contacten in Windhoek en Kaapstad; ik heb met veel verhuurbedrijven contact! Wanneer wil je de auto hebben en wat voor soort auto zoek je?

Groeten,

Edgar Peijnenborgh

• Maureen Willems

Hallo Edgar,

Hier ben ik ook wel in geinteresseerd. Wij willen starten eind mei, begin juni 2007 in Windhoek en willen eind juni 2007 eindigen in Kaapstad. 4X4 met kampeeruitrusting voor 2 personen.

Groetjes Maureen

• Startpagina Namibië

Hallo Maureen,

Stuur mij even een mailtje op info@autohuurnamibie.nl.

Dan kan ik je daar verder mee helpen. In mei-juni kan ik de 4x4's voor een goede prijs aanbieden.

Groeten,

Edgar