Nieuw Boek! Van de Kalahari tot de Namib

• Startpagina Namibië

Recent is mijn boek verschenen. Het beschrijft mijn reis door Namibië, Botswana, Zambia en Zimbabwe. De eerste reacties zijn erg positief: leerzaam, beeldend, spannend en humoristisch. Voor meer informatie kijk op http://home.wanadoo.nl/edgar123/boeken.htm daar staan nog meer boeken die over Namibië gaan.

In december ga ik naar de Himba, waar ik al 3 jaar kom, in Kaokeland en schrijf daar mijn volgende boek dat zich helemaal in Namibië afspeelt.

Edgar Peijnenborgh

www.startpagina-namibie.nl

• Maureen Willems

Hallo Edgar,

Ik heb je boek ook besteld en ben erg benieuwd. Ik heb het nog niet binnen, maar zodra ik dat wel heb ga ik meteen beginnen met lezen.

Mijn vriend en ik willen volgend jaar, eind mei - juni, voor 3-4 weken naar Namibie en 1 week naar Zuid Afrika (Kaapstad). We beginnen nu met de voorbereidingen en alle beetjes kunnen daarbij helpen.

Ik zal een bericht achterlaten met mijn reactie op je boek.

Groetjes Maureen

• Maureen

Hallo Edgar,

Ik heb je boek uitgelezen en het is inderdaad een leuk boek om te lezen. Ik had zelf verwacht dat het wat meer over Namibie zou gaan, maar desalniettemin heb ik het met plezier gelezen. Er zijn toch wel zaken die je in je achterhoofd moet houden als je zelf op pad gaat in dit soort landen.

Wat ik wel vreemd vind is dat op de omslag staat dat je in dit boek verslag doet van je eerste kennismaking met Namibie, maar in het boek zelf zeg je dat je Ethosha overslaat, maar dat dat niet zo erg is want daar ben je 2 jaar geleden nog geweest.

Ik ben benieuwd naar je volgend boek over Namibie.

Groetjes Maureen