mata-mata gate open?

• Startpagina Namibië

Is er iemand recent bij de Mata-Mata gate geweest? Deze ligt op de grens met Botswana. Dit in verband met een bezoek mijnerzijds aan het Kgalagadi-park in januari. Ik zou graag willen weten of deze in die periode al open is, er is sprake van geweest dat dat zou gaan gebeuren.

Dank alvast voor de reacties

• MartinH

Edgar,

wanneer ga je precies, wij zijn eind dec, begin jan. ook in Namibië. Misschien kunnen we ergens een Windhoek of Tafel drinken. M.b.t.Mata-Mata kan ik je niet verder helpen.

Martin

• Startpagina Namibië

Hoi Martin,

Ik ben van 5 december t/m 23 januari in Namibië.

Ga eerst 2 weken naar de himba en vervolgens terug naar de kust (W'baai), daarna gaan we naar Kgalagadi. Meestal blijven we 10 dagen in W'baai en een weekje in Solitaire. Hebben jullie alle een route ingedachten zodat we iets af kunnen spreken?

Groetjes,

Edgar

• MartinH

Wij gaan van 25 dec t/m 16 januari. Wij hebben geen vaste route maar W'bay zullen we zeker aan doen. Ik meldt me later nog wel even via je website.

Martin

• Ruud

Hallo Martin en Adgar,

wij zijn net terug vanuit SA en Namibie maar Mata Mata is nog niet als grensovergang open.

Volgens de site van Sanparks.org die redelijk goed geinformeerd zijn gaat dat wel gebeuren maar vermoedelijk pas in maart of mei 2007….

dus in januari gaat het niet waarschijnlijk (helaas) nog niet lukken.

goeie vakantie

Ruud

www.afrikafotosafari.nl

• Startpagina Namibië

Hoi Ruud,

Dank voor je bericht. Kan ik m'n route gaan aanpassen ;)

Edgar

• Ruud

Ja het is even omrijden. Wij zijn via Rietfontein gegaan. Maar let wel op dat je de goeie weg neemt… Wij zijn per ongeluk via Mier gereden…..da's niet aan te bevelen

succes

Ruud

www.afrikafotosafari.nl

• Startpagina Namibië

Hoi Ruud,

Weet je hoelang je rijdt van Nossob Camp naar Rietfontein?

De weg van Andreisvale naar Rietfontein is toch 1 weg? Waar ben je precies verkeerd gereden?

Groeten,

Edgar