etosha

• anna

heeft iemand een alternatief voor als je geen slaapplaats hebt in etosha (lodge). Kent iemand een leuke betaalbare lodge net buiten het zuiden van etosha? En weet iemand hoe Halali is in Etosha?

• Jo

Halali is ook redelijk groot. Maar anders van inrichting. Meer bungalows en minder camping. Groot restaurant met buffet. Vlak bij Halali is een heuvel. Daar kan je op klimmen en van daar heb je een mooi uitzicht over de omgeving.

Jo

• Mart

In Outo is het Etosha Garden Hotel, een echte aanrader. Leuke bungalows en een mooie tropische tuin. En niet onbelangrijk…. je kunt er heeeeeeerlijk eten!

• Startpagina Namibië

En Halali heeft een mooi zwembad. Verder is het wel stoffiger dan de andere 2 camps. Maar vaak ook weer iets rustiger. Het eten is afhankekijk van de kok. De ene keer is het superlekker en de andere keer een stuk minder.

Edgar

• MartinH

Halali vindt ik nog steeds de beste plek, lekker centraal en over het algemeen niet zo druk. Een prachtige waterhole en wij hebben daar in de omgeving de beste ervaringen met katten.

Martin

• Ruud

Hoi,

ben het met Martin eens, Halali is zeker aan te bevelen.

Bungalows zijn zonder meer goed. En de laatste keer dat wij er waren (sept) waren er zowel 7 leeuwen als een luipaard gelijktijdig bij een ‘waterhole’ in de buurt van Halali. Maar Okaukuejo is (wat mij betreft) zeker wat betreft de drinkplek direct bij camp, niet te evenaren…

succes

Ruud

www.afrikafotosafari.nl

• anna

bedankt voor de info! ik denk dat we 1 nacht okaukuejo en 1 nacht halali doen.

• Startpagina Namibië

Anna,

Ik wil het je niet lastig maken maar….Namutoni vind ik zelf het mooiste in verband met de waterholes die er in de buurt zijn en de kleine delta aan de noordoostkant. Dus voor dagtripjes zou ik Namutoni aanbevelen (i.p.v Okaukeujo).

Edgar