luderitz

• anna

Ik ben nog opzoek naar een leuke betaalbare acc. in Luderitz. Heeft iemand een idee? Ik dacht zelf eerst aan Kratzplatz, maar die reageren niet op mijn e-mail (misschien komt dat nog, geen idee). Misschien weet iemand een leuke B&B?

We gaan pas in juli op vakantie, maar bijna alles is nu geregeld en ik vind dat een heerlijk idee!! We hebben de accommodatie die we willen, in etosha blijven we in elk kamp een nacht, en we zouden het liefst morgen al gaan, maar goed…ergens naartoe leven is ook leuk natuurlijk! We moeten nog wel de autohuur regelen, maar we wachten even tot december/januari dan komen er een paar met hun prijzen dus wie weet zit daar wat interessants tussen.

• Mo

Hoi Anna,

Helaas heb ik geen ervaring met Luderitz!

Maar geniet maar lekker voor, en de tijd vliegt dus voordat je het weet is het al juli.

Nog maar een paar maandjes…

Hoe gaat je route worden?

Groet Mo

• anna

moet je even kijken bij mijn berichtje van ‘tips en ideeen’ ofzo…daar staat het. Het is alleen een heel klein beetje gewijzigd…ik ga van luderitz naar Aus en dan 2 dagen naar Sesriem en dan 1 dagje Swakopmund. We bedachten dat we de woestijn interessanter zouden vinden dan een kustplaats….dat hoeft van mij niet zo, dus is het nu meer een tussenstop. Uiteraard als we meer dagen hadden gehad had ik hier en daar wel een dag langer gebleven, maarja keuzes keuzes :-)

jullie in ieder geval hier allemaal erg bedankt voor de tips!!

• Startpagina Namibië

Hoi Anna,

Kratzplatz is een goede optie. Normaliter reageren ze wel. Wat ik afraad is kamperen in Lüderitz; in juli/augustus is dat steenkoud en je waait gewoon weg. Ik neem aan dat je ook een bezoekje aan Kolmanskop brengt?

Als je nog een auto wil huren: kijk eens op mijn webiste ;)

www.autohuurnamibie.nl

Edgar

• anna

hoi edgar!

Ik ga in kaapstad een auto huren en dan inleveren in (hopelijk) kasane. Ik heb al contact met je gehad, maar mijn naam is hier een afkorting. In december dan ga ik verder met het uitvogelen van de autohuur.

Kratzplatz heeft gereageerd! Zo zie je maar, begin er over op de prikpagina en voor je het weet heb je een e-mail…:-)