Terug uit Namibie

• Robinho

Wij zijn deze week teruggekomen van onze 2,5 week vakantie in Namibie (3- 21 Nov).

Binnenkort zullen wij een verslagje plaatsen maar voor het moment wil ik even kwijt dat wij onze auto + de meeste accommodaties (lodges, restcamps etc) vast hebben laten leggen door een touroperator in Windhoek. Wij gaan normaal gesproken als “luxe” backpackers op vakantie zonder de zaken vast te leggen maar voor de reis in Namibie hebben wij het eens anders aangepakt en dat beviel daar heel erg goed.

Absolute aanrader:

Brunhilde Peijnenborgh

www.focusnamibia.com

(e-mail adres is op deze site te vinden / communicatie kan gewoon in het NL)

Focus Travel Centre

P.O. Box 4774

Windhoek

Namibia

tel. +264 61 257825

fax +264 61 257826

Groet..

Rob

• Maureen

Hallo Rob,

Mijn vriend en ik willen volgend jaar voor 4 weken naar Namibie. Dit is onze eerste keer dat we zelf een auto huren en met z'n tweetjes gaan rondtrekken (2 jaar geleden met Shoestring naar Kenia geweest), maar we vinden het een beetje eng om niets aan accommodaties te regelen en dat pas daar te doen.

Ik heb dus ook een email gestuurd naar Focus Travel voor een offerte, maar nog geen reactie gehad. Maar het is jullie dus goed bevallen?

Mag ik vragen waar jullie de auto hebben gehuurd? Is dat ook via Focus Travel geregeld? En wat voor type/merk auto dit was?

Ben erg benieuwd naar jullie verslag.

Groetjes Maureen Willems

• Anna

Kyk ook op www.namibian.org.

• Anna

of http://www.explore-namibia.com/

Heb ik geen ervaring mee, maar alles lijkt okay bij hun ook.

• Maureen

Hallo Anna,

Ik heb een ook al een offerte aangevraagd bij www.explore-namibia.com, maar wil graag wat meer om te vergelijken.

Ik zal www.namibian.org ook nog om een offerte vragen.

Bedankt voor je reacties.

Maureen

• Startpagina Namibië

Rob,

Wat aardig dat je reclame voor mijn familie maakt. Mijn zus is altijd een beetje bescheiden dus ik vind het echt super dat je haar hier vermeld op het prikbord. Goede kwaliteit wordt blijkbaar vanzelf door mon-op-mond verspreidt.

Ik ben haar broer en ga haar over ruim een week opzoeken ;)

Edgar

www.startpagina-namibie.nl