vluchtprijs

• Maureen

Hallo,

Ik heb op LTU een prijs zien staan van Dusseldorf naar Windhoek via Munchen met vertrek op 25 mei en terugvlucht op 23 juni 2007 voor de prijs van ? 795,- p.p.

Is dit een gunstige prijs voor deze periode? Ik heb vorige week ook nog gekeken en toen stond de prijs op 910,- p.p.

Ik wil de tickets het liefst dit jaar nog boeken. Ik weet niet wat de prijzen gaan doen vanaf janurie 2007.

Ik hoor graag van jullie.

Maureen

• Maaike

Je kunt ook nog eens bij ebookers.nl, vliegtarieven.nl, vliegticketszoeken.nl, worldticketcenter.nl, vliegwinkel.nl

Of het echt veel goedkoper kan weet ik niet, ik heb ook heel lang gezocht maar kon niet echt een geweldig voordelige vlucht vinden. Daarom vliegen wij in mei via Kaapstad rechtstreeks met de KLM voor € 499,00 ex toeslagen. Aangezien we ook nog niet in ZA zijn geweest, zal ook dit gedeelte nieuw zijn voor ons.

Houdt er wel rekening mee dat je dan dus eerst ook nog heen en terug naar Dusseldorf moet reizen. Dus extra reistijd en brandstof. En ook daar moet je je auto ergens veilig kunnen parkeren. (hier in Nederland hebben we een adres waar de auto gratis kan staan)

• Maureen

Hallo Maaike,

Bedankt voor je reactie. Ik heb er ook aan zitten denken om via Kaapstad te gaan, maar dan ben je weer twee extra reisdagen ‘kwijt’.

En bij KLM inclusief alle toeslagen ben je ook 670,- pp kwijt. Bij LTU zijn bij bovenstaande prijs de toeslagen ook al erbij gerekend.

Dusseldorf is voor ons net zo ver als naar Schiphol, dus dat maakt niets uit. Dusseldorf parkeren is ook nog eens goedkoper als Schiphol en we hoeven ons niet druk te maken over halen en brengen.

Ik zal de andere websites nog even raadplegen.

Maureen

• Startpagina Namibië

Maureen,

Op de LTU-website kun je eens via “Biet und Flieg” proberen. Dan kun je zelf een bod doen op een ticket! Meestal krijg je binnen 1 dag al reactie. Als voorbeeld: de standaardprijs voor een ticket in december is rond de 800-900 euro. Via “Biet und Flieg” kreeg ik het voor iets meer dan 500 euro. Probeer het maar eens. Let wel op: op het moment dat je klikt op “jetzt verbindlich bieten” en ze accepteren je bod, zit je er aan vast; check dus goed de exacte data.

Succes ermee,

Edgar

• Maureen

Hallo Edgar,

Ik heb dat inderdaad al een keer eerder bekeken, maar op dit moment is het alleen mogelijk met een vertrekdatum t/m februari. Je kunt dus pas 3-4 maanden van te voren bieden op een vlucht.

In ons geval moeten we dan wachten tot eind februari voordat we tickets kunnen boeken en ik ben een beetje bang dat we er dan misschien naast grijpen.

Maar als ik het zo heb gezien op het forum en de websites die Maaike had voorgesteld, is het niets te duur.

We denken er nog wel even over na.

Maureen.

P.s. al klaar voor vakantie?

• Startpagina Namibië

Ja, dat is het enige nadeel. Het kan dat je net te laat bent.

Mijn koffers zijn al gepakt!!

Edgar