Twijfelfontein

• marion

Wie kan mij vertellen of Twijfelfontein de moeite waard is om naar toe te gaan. Wij willen volgend jaar januari van Swakopmund naar Etosha rijden en wij vragen ons af of het de omweg waard is om hiervoor om te rijden

Alvast bedankt voor de reaktie Marion

• MartinH

Hallo Marion,

Ik vond Twijfelfontijn zeker de moeite waard, maar ik ben sowieso een fan van Damaraland. Combineren met Palmwag, dan heb je ook nog kans om olifanten te zien. Ach en op zo'n rondreis door Namibië kijk je niet op een paar honderd km meer of minder.

Veel plezier,

Martin

• Startpagina Namibië

Hallo Marion,

Ik zou van Swakopmund, via Hentiesbaai naar Brandberg rijden en daarna kom je langs Twijfelfontein (sla na Uis linksaf, binnendoor). Dat is een erg mooie route.

Groetjes,

Edgar

• Tjitske

dag Edgar,

Ik reageer op een oud bericht van 4 jr geleden, maar toch…

Je adviseert de mooie route D 2319 en D2612 om van Uis naar Twijfelfontein te rijden?

(Wij gaan met een 4x4)

groet, Tjitske

• Peter VH

marion Schreef:

——————————————————-

> Wie kan mij vertellen of Twijfelfontein de moeite

> waard is om naar toe te gaan. Wij willen volgend

> jaar januari van Swakopmund naar Etosha rijden en

> wij vragen ons af of het de omweg waard is om

> hiervoor om te rijden

> Alvast bedankt voor de reaktie Marion

Damaraland en o.a. Palmwag zijn zeker de moeite. Ook de Twijfelfontein streek is de moeite waard om te bezoeken. Toch 1 maar … volgens de boekjes zit het Twijfelfontein dal vol met tips: rock engravings, burnt mountain, organ pipes, pertified forrest. Die heb je allemaal op een paar uurtjes gezien en de meeste zijn wat ‘overdreven’. Wij boekten naast Palmwag nog 2 nachten in die buurt (één in het decadent dure, maar o zo heerlijke Mowani) en die ene dag had ik achteraf gezien zeker ergens anders willen ‘plakken’

Just our opinion of course

We vonden wel een manier om de organ pipes gigantisch te laten lijken :)-D

http://vhimste.smugmug.com/Travel/Namibia/14823787_CNCM9#1107128960_Dpho5

en dan

http://vhimste.smugmug.com/Travel/Namibia/14823787_CNCM9#1107129046_3LfH4

maar eigenlijk

http://vhimste.smugmug.com/Travel/Namibia/14823787_CNCM9#1107128861_vzvMP

hihi

• Namibie Expert

Hi Tsjitske, vooral de D2612 vind ik persoonlijk erg mooi.

Je hebt ook nog een 4x4 track van Brandberg Mine naar Twijfelfontein. Neem dan GPS en sateliettelefoon mee en natuurlijk genoeg benzine, water en eten.

Edgar

• Tjitske

Edgar,

Dank voor je tip over de D 2612!

Zielig die Peter, heeft zeker niets anders te doen, nou, doe dat dan niet hier.

Tjitske

• Namibië Expert

Graag gedaan; verder geen commentaar ;)

• Kim Claessens

Twijfelfontein is zeker de moeite waard. De omgeving (Damaraland) aldaar vonden wij zeer mooi! Aanrader dus.

• Namibië Expert

En zie de post over de Khowarib 4x4 Trail, die heb ik een paar maanden geleden geplaatst met mijn ervaringen en handige info: linkje post 4x4 Khowarib