Goede Doelen

• Donker Afrika

Wie weet er leuke en goed georganiseerde projecten om te bezoeken en daar iets aan te schenken of doneren tijdens onze reis door Afrika, Kijk voor de landen die wij zullen bezoeken op de site van donkerafrika.nl Het mag ook best in andere landen zijn.

• Dirk-Jan

Als vrijwilliger van de stichting spots kan ik niet anders dan het CCF aanraden; Cheetah Conservation Fund Namibië. Er is er overigens ook één in Botswana. Het bezoeken zal denk ik op afspraak gaan. Voor meer info; www.stichtingspots.nl Deze stichting ondersteund het CCF.

De cheetah's hebben het namelijk erg moeilijk!

Groeten! Dirk-Jan

• George Ellis

hallo Dirk-Jan

in swakopmund is een duitse vrouw die helemaal alleen op de vuilnishoop (DRC) 2 kindergartens voor zwarte kindertjes heeft opgezet. ‘Engeltjies’ Ze is er dag en nacht mee bezig. Ze zou zeer goed hulp kunnen gebruiken.

Haar naam is Lore Bohm. Haar telefoonnummer in Swakopmund 064-401124. Ze woont in de Breite Strasse, Antonius Garten. De kindergartens zijn in containers en ze wil graag iets voor de kinderen bouwen. Het is nl. nogal heet zo in de zon in die containers!

Cathy

• Sandra

Wij hebben ons vorige jaar actief ingezet voor de NamPharm Foundation Trust, zie onze website www.fietsenindewoestijn.nl

Goed georganiseerd project! Zeer betrokken en betrouwbare mensen, waar we nog regelmatig contact mee hebben. Heb je nog vragen, of wil je in contact worden gebracht, laat het gerust weten!

Sandra

• Carina

Een geweldig project voor weeskinderen en hun leefgemeenschap is st. Philadelphia Namibia. Kijk voor meer info op www.philadelphianamibia.org. Zeker de moeite waard om te bezoeken, je kunt ook op het terrein kamperen. Het projectterrein ‘Ndurukoro Falls’ ligt bij het dorpje Tjova in de Caprivistrook. Ze zoeken regelmatig vrijwilligers!

• Peter

Donkerafrika.nl is volgens mij nooit vertrokken… :S

• Tjitske

Waar ligt dit dorpje Tjova, in de Caprivistrook? Google Maps en mijn kaart laten me in de steek..

En zijn er nog meer ‘goede doelen’ onderweg, langs het bekende rondje Windhoek, Fish River, Sossusvlei, Swakupmund, Etosha, Rundu, Maun, Windhoek?

• Kim Claessens

Nee inderdaad zij zijn nooit vertrokken. Jammer zag er leuk uit een dergelijk avontuur…