namibieonline en camperen in juni/juli

• paul2

Dit is een forum, we delen dus alles via het forum, niet via mailtjes

Hier kun je bushcampers zien:

http://sa.keacampers.com/PageTransform.aspx?pageid=91&catid=29&lang=nl

http://www.ascocarhire.com/homepage_D.htm

http://www.sanirentals.co.za/camping/index.php

• Namibië Expert

@Paul 2

Dat begrijp ik. Alleen heeft de beheerder van dit forum iedereen vriendelijk verzocht geen commerciele links naar websites meer op te nemen.

Daar wil ik me netjes aan houden.

• Katelijn

Hallo Hans,

Deze weblog heb ik alleen gebruikt voor onze vakantieperiode (inmiddels niet meer beschikbaar), leuk om tijdens je vakantie op deze manier af en toe een berichtje achter te laten en evt. foto's te plaatsen. Bellen is natuurlijk niet altijd mogelijk in Namibie (of heel duur met je mobiel). Dus dit was wel een uitkomst.

Groet, Katelijn

• Selfdrive4x4

?

• Wendy

Hoi Allemaal,

Hartelijk dank voor jullie hulp en reacties.

Ik ga het allemaal in overweging nemen.

Wellicht dat een bushcamper inderdaad iets voor ons is.

Groetjes,

Wendy

• Tjitske

Dit soort kacheltjes koop je bij iedere campingzaak. Wij kochten `m bij Erica in Zeist voor nog een tientje.

Tjitske

• Nova

Lekker zelf alles regelen is zo gedaan, je bent veel vrijer en ik vind dat ze nog alveel vragen voor overnachtingen. Maar dat geldt voor iedere organisatie. Ze doen het niet voor de liefdadigheid. Goede sites met adressen zijn er genoeg. Goede auto site: fetchcampervanhire!!!!!!!!

• Namibië Expert

Ja , je vergist je!

Laat mij aub buiten deze discussie over wie met welke naam inlogt.

Als Namibie Expert log ik altijd met deze naam in.

Het zou fijn zijn als iedereen 1 naam gebruikt en ophoudt met zeuren/kritiek leveren op dit forum.

Als iedereen nou gewoon de vragen beantwoord die gepost worden, en dan bedoel ik de inhoudelijke Namibie-vragen, zou dit forum een stuk interessanter zijn voor de bezoekers.

Jammer dat één en dezelfde persoon steeds loopt te zieken en nutteloze informatie post om zichzelf te profileren. Als je niks te melden hebt, post dan aub ook niks.

Edgar

P.S. Je hebt gelijk Wim1; Hans = Gerard = Sjaak = Peter, dat is wel duidelijk nu.

Laten wij in ieder geval met elkaar afspreken om niet meer op die onzin en provocaties van Hans te reageren.

• Walter

Namibië Expert Schreef:

——————————————————-

.

> Als iedereen nou gewoon de vragen beantwoord die

> gepost worden, en dan bedoel ik de inhoudelijke

> Namibie-vragen, zou dit forum een stuk

> interessanter zijn voor de bezoekers.

Ben het daar volledig mee eens, met de nadruk op “inhoudelijke”.

Dus stop a.u.b. met vragen als “ Wie kan me zeggen waar ik supermarkten tegenkom en wat jullie zoal kopen om te eten” en meer van dergelijke onzin.

Walter

• karel

Namibieonline is wat mij betreft niet aan te bevelen… Te weinig kennis van zaken. Veel te algemeen.