Is er iemand die ervaring heeft met autoverhuurbedrijf Namibia 4x4 Hire? Wij overwegen daar een auto te huren, maar kan niet zo goed inschatten of het een betrouwbaar bedrijf is.
Groeten, Anniek
Afgelopen weekend ben ik terug gekomen van de vakantie en daarmee ben ik op dit onderwerp ineens een ervaringsdeskundige.
Ik moet zeggen dat alle vrees ongegrond bleek. Dit bedrijf is een brooker die alleen klanten aanbrengt bij Budget Car rental en dat is een globale onderneming die ons zeer professioneel geholpen hebben. Na een defecte startmotor hadden we 1 dag later een nieuwe auto die op ons adres afgeleverd werd. De kosten van twee lekke banden (nieuwe gekocht) worden zonder dralen aan mij geretourneerd. De inspectie vooraf was zeer grondig en achteraf slechts globaal. (Enkele kleine dingetjes zijn iet eens opgemerkt.) De kampeeruitrusting was uiterst compleet. (Mocht je zelf denken om een slaapzak of matje mee te nemen dan raad ik dat af want die waren van uitstekende kwaliteit.)
Wij zijn zelfs nog gratis van het vliegveld afgehaald. Kortom deze positieve noten moest ik na de eerder geuitte twijfel even kwijt.
Nog een tip: Neem vooral een polaroid zonnebril van goede kwaliteit mee. Ik heb de hele dag een bril moetyen dragen en de polabril van mijn vriendin gaf een enorm veel beter beeld. Geldt uiteraard ook voor de fotografen onde u.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?