Sesriem Campsite / plaats delen

• Wim1

Hoi,

Wij gaan in mei naar Namibie, maar nu is er een campsite waar wij zeker willen staan, maar helaas is deze op 2 en 3 mei 2010 volgeboekt.

Is misschien iemand op het forum die voor een van deze 2 nachten geboekt heeft op Sesriem Campsite en eventueel zijn/haar plaats met ons wil delen…..en uiteraard ook de kosten?

Groetjes,

Wim

• Wim1

Hans,

Hartstikke bedankt voor de verwijzing.

Het is een leuk forum met heel veel informatie.

Maar toch….als er iemand op dit forum is die een gereserveerde plaats heeft voor een van de data, eventueel 4 mei kan ook nog, en deze plaats en kosten wil delen dan hoor ik dat graag.

Groetjes,

Wim

• Selfdrive4x4

Wim1 Schreef:

——————————————————-

> Het is een leuk forum met heel veel informatie.

En er zitten veel mensen met verstand van zaken ;)

Gr. Hans

• Wim1

Inmiddels toch de campsite kunnen boeken.

Is wel moeilijk gegaan en heeft even geduurd, maar de aanhouder wint X(.

Groetjes,

Wim

• Nancy

Ik hoop dat jullie nog een plekje kunnen bemachtigen op de camping.

Wij zouden het geen probleem vinden om onze plaats te delen, maar wij vertrekken pas in september, dus daar zijn jullie helaas niets mee. Wij hadden alvast gereserveerd in januari voor de zekerheid.

Groetjes

• Wim1

Hoi Nancy,

Dat is heel aardig van je en we zouden graag van het aanbod gebruik gemaakt hebben.

Zoals je in mijn vorige bericht kunt lezen is het na wat heen en weer gemail toch gelukt om een reservering te maken.

Vraagje, hoe hebben jullie de plaats betaald? Creditcard gegevens gefaxt of ingescand en per e-mail?

Groetjes,

Wim

• Selfdrive4x4

Denk eraan dat er een fikse boete opstaat en sancties voor het ‘delen’ van een campsite bij Sesriem…

Dus pas op hoe je het aanpakt.

Ik werd hierop attent gemaakt twee weken geleden door Ralf (Guide bij Little Sossus Lodge)

Lees: Platz teilen auf Sesriem…

Gr. Hans

• Nancy

Marco en Elise ( nederlands koppel woont in namibie) hebben dat voor ons geboekt, ( explore namibie) we hebben daar ook de 4x4 gehuurd , zij hebben voor ons ook de reserveringen gemaakt voor de campsite's zonder extra kosten en we kunnen het via een nederlandse rekening betalen. We hebben al een voorschot betaald en pas een maand vooraf moeten we de rest betalen.

Groetjes

• Peter

Niet doen er wordt gecontroleerd!

• Wim1

Wij zijn net terug en hebben gewoon een campsite kunnen boeken.

Echter wanneer je de site met iemand wilt delen die al gereserveerd heeft is dat wel mogelijk mits je dit meldt aan de receptie en normaal de campingfee per persoon betaald.

Dit heb ik zowel in Sossusvlei, Naukulft en Etosha nagevraagd.

Groetjes,

Wim