Sesriem Campsite / plaats delen

• Selfdrive4x4

Bedankt Wim voor de tip!

Gr. Hans

• nancoenen@hotmail.com

Beste Wim,

Goed te horen dat het je alsnog was gelukt een campsite te boeken.

Daarover ook meteen mijn vraag, op 8 en 9 augustus 2012 zitten wij in Sesriem, en Sesriem campsite is helaas al volgeboekt.

Ik heb inmiddels net als jou een bericht geplaatst op dit forum om te vragen of iemand een campsite wilt delen….

heb jij nog andere tips??

Heb je eventueel een goed alternatief, is er bv een lodge of iets waar je ook voor zonsopgang het park binnen mag?

Alvast bedankt!

Groetjes, Nanda

• amanda1

Hallo Nanda,

Tegenover de Sesriem campsite ligt een andere camping, ik geloof Oasis. Is geen NWR camp dus je hebt niet het voorrecht om er een uur voor opening al in te mogen. Wij stonden wel in Sesriem maar zijn uiteindelijk niet een uur eerder vertrokken. Anders kun je inderdaad proberen of iemand een plek met je wilt delen. Kijk eens op het Duitse forum, daar zijn veel en veel meer mensen actief. Maar voor de reeds geboekte mensen is het niet aantrekkelijk om andere mensen te accepteren omdat de fees niet per plek maar per persoon zijn. Ik zou minstens een flesje wijn oid aanbieden.

En zoals Wim heeft gedaan, blijven proberen bij NWR!

Groeten,

Amanda

• Wim1

Nancy,

Het enige wat ik kan zeggen is, dat zoals Amanda ook al aangaf je het moet blijven proberen bij de NWR. Vaak blijkt dat mensen alsnog afzeggen of dat een touroperator die een aantal plaatsen gereserveerd heeft deze niet vol kan krijgen en deze plaatsen dan alsnog beschikbaar komen.

Veel succes.

Groetjes,

Wim

• Stellingwerf-ninety

Precies, blijven proberen. Er komen vaak nog wel plaatsen beschikbaar. 2 jaar terug konden wij eerst ook geen plaats krijgen maar later nog een paar keer geprobeerd en uiteindelijk toch gelukt. En wat schetste onze verbazing; toen wij er stonden waren er nog vrij veel plaatsen onbezet! Veel touroperaters reserveren en geven deze later terug. Gewoon nog eens proberen.

Succes! groeten Erik