goede campsites en lodges

• annab

Als je ter plekke boekt is het inderdaad goedkoper, als voorbeeld kregen wij bij Opuwolodge een korting van bijna 40% op een luxe kamer. Ik heb soms ook het idee dat het goedkoper zijn als je hotels via een reisbureau boekt, maar helemaal zeker weet ik dit niet.

• Namibie Expert

Net bij Erongo Plateau Camp geweest. Erg mooi!

Groeten uit Namibie.

Edgar

• Nancy

Hallo

orenes camping was ons niet meegevallen, geen stroom, koude vieze douche, lawaaierig in het midden van de stad

( onze slechtste nacht)

Onze beste ervaring was in epupa: omarunga camp 152 N$ . mooie plek aan het water, zeer mooi sanitair , warme douche's met solar, prima zwembad om eens af te koelen. en ook veel himba's in de omgeving.

ook camperen aan het opuwo country hotel is fijn, je kan dan ook het zwembad gebruiken. We hebben daar het lekkerste gegeten mmmmmmm…

• Gerard

Beste Edgar,

Jij bent ook niet een klein beetje hardleers? commerciële handtekeningen of e-mailadressen sind verboten!!

Wat voor meerwaarde heeft de vermelding van je e-mailadres eigenlijk? Is mij niet geheel duidelijk…

Gr. Gerard

• wijn61

Hoi Nancy,

Heb jij het over Orenes in Opuwo??

Dan zijn onze ervaringen behoorlijk tegengesteld………

Inderdaad had de douche geen warm water, en misschien was er geen stroom (hadden wij niet nodig….) en inderdaad,je hoorde s'avonds wat muziek vanuit de stad, maar ik vond de uitbundige en vrolijke achtergrondmuziek in combintie met het hoorbare plezier wat de lokale bevolking had wel een toegevoegde waarde hebben, omdat dit blijkbaar ook bij Afrika hoort…..

Heb je de eigenaar nog ontmoet (“Westy”?); zijn behulpzaamheid, zijn levensverhaal en zijn warmte was voor ons een ervaring die we op geen enkele andere camping hebben ervaren en die het ontbreken van bovenstaande “westerse luxe” en “ongemakken” ruim compenseerde………

Och, het geeft maar weer eens aan hoe persoonlijk ervaringen zijn maar ook dat iedere toerist een andere focus heeft.

Gelukkig maar!

Gr

Wijnand

• Bart

Oreness vonden wij wat minder goed.

Kunene river was erg mooi.

Bart

• Namibië Expert

En de nieuwe campsite Khowarib Lodge is erg mooi!

Je kan er ook kamperen.

• Wendy

is er ergens een boekje van de kampplekken dat iemand weet?

gr,

Wendy

• Selfdrive4x4

?

• Namibië Expert

Update: Bushman bouwt vlak bij de Kuiseb pass een mooie site.