Ik start er toch maar een nieuw topic over want inmiddels staat overal wat en weet ik niet meer wáár te reageren.
We willen in November van Maun naar Kasane en hebben daar al wat advies over gekregen
Het dikgedrukte ligt al vast.
.
Wo 3 nov. Buitepos - Maun (Audi Camp)
Do 4 nov. *audicamp Mokoro tocht Okavanga delta* (is reeds besproken en niet meer aan te passen)
Vr 5 nov. Maun Audi Camp
– Third Bridge of Xakanaxa (Moremi)
Za 6 nov. Third Bridge of Xakanaxa – Khwai (Moremi)
Zo 7 nov. Khwai – Savuti (Chobe)
Ma 8 nov. EXTRA DAG IN MOREMI OF CHOBE
Di 9 nov. Savuti – Ihaha (Chobe)
Vragen:
*Zijn dit de gunstigste/mooiste campsites om te verblijven en de mooiste routes om te rijden?
*Welke is interessanter, Third Bridge of Xakanaxa?
* Als we één of meer dagen hier zouden kunnen besteden, wat kunnen we dan het beste doen? Waar langer blijven? We kunnen immers de route nog aanpassen.
* Is Ihaha interessant? Die hadden we zelf aan de route toegevoegd ipv Kasane.
* We willen deze campsites regelen via Maunselfdrive4x4, of kun je dat beter doen via een ander bedrijf? Of toch zelf? Lijkt ons het handigst om dat via 1 bedrijf te doen.
Edit: Ik heb net weer een antwoord ontvangen op een nieuw mailtje van mij over de commissie. Ze melden dat Maunselfdrive4x4 20% commissie vragen.
Op zich is dat te doen. Geld overmaken naar Botswana kost ook telkens 10 euro per bedrijf en het neemt veel werk uit handen.
Ze verwachten dat het bespreken van campsites voor november nog geen probleem moet zijn. Ik moet maar doorgeven welke campsites we willen en dan zal ze kijken. Op zich reageren ze aldoor supersnel. Dat is dus wel fijn.
Dus nogmaals: suggesties voor de beste route zijn welkom!