Vliegen vanaf Windhoek naar Maun

• Bellefleur

Ik weet zeker dat het kan maar ik kan het nergens vinden…..Heeft iemand voor mij een werkende link of in ieder geval een prijsindicatie?

• Hans

Air Namibia runs regular flights between Windhoek and Maun on Wednesdays, Fridays and Sundays, though using fairly small aircraft so these flights are frequently sold out far in advance. Note also that there are inherent risks in relying on these flights to fit in with a complex, ‘fixed’ trip itinerary in both countries – as the schedules for them can, and do, change relatively regularly. (There are moves to run a regular charter service on this route, but nothing's materialised yet.)

http://www.airnamibia.com.na/

• Bellefleur

bedankt, hm toch nog maar eens overleggen met de andere reisgenoten. Mijn voorkeur ging toch al uit om een rondrit te maken via Botswana ipv een tussenvlucht te doen. We hebben 5 weken de tijd dus wat let ons

• John54

als je vijf weken de tijd hebt zou ik zeker niet gaan vliegen.

Maar waarom van Windhoek naar Maun? Benieuwd hoe jullie reisplan is.

• Bellefleur

Reisplan is helemaal omgegooid, We bewaren Botswana voor een ander jaar. We hebben dan alle tijd alle mooie en vooral stille plekken van Namibie te bezoeken. Want we gaan ook naar Puros en mariendal ;)

• Gerard

Hallo Bellefleur,

Lijkt mij een goed plan! En volgende keer bezoek je dan gewoon Botswana want terugkomen doe je zeker ;)

5 weken? Heb je een reisplan?

Gr. Gerard

• Floris

Heeft iemand ervaring met het vliegen van Windhoek en/of Johannesburg naar en van Maun?

Gr. Floris

• John54

Ja, in 2009 zijn we gestart in Windhoek, auto ingeleverd in Maun en terug gevlogen naar Johannesburg. Dit jaar in oktober hetzelfde scenario, maar dan vanaf Maun terug vliegen naar Windhoek.

John