sossus vlei

• mir

Heeft iemand ervaring met een accommodatie in Sossus vlei?

• Christophe

Wij hebben overnacht in Namib Desert lodge. een van de mooiste lodges van gans onze reis door namibie. Je vind foto's van de lodge en ons reisverslag hier :

Desert Lodge

Prettige reis!

Christophe

• Remy

Een wat nam je daar als dessert? LOL

• Artbij

Hoi Mir,

Gebruik aub de zoekfunctie, dit is volgens mij zowat de meest gestelde vraag op dit forum mbt accomodatie. Ik zou 1 nacht binnen de poorten overnachten. Je kunt dan erg vroeg richting de vlei.

• Christophe

Remy Schreef:

——————————————————-

> Een wat nam je daar als dessert? LOL

Amai en ik heb die fout niet gezien! :S

Heb het direct aangepast op de site.

Christophe

• mir

Waarom moet je bij zonsopkomst het park in?

Is die zo groot en heb je de hele dag nodig?

• Christophe

mir Schreef:

——————————————————-

> Waarom moet je bij zonsopkomst het park in?

> Is die zo groot en heb je de hele dag nodig?

Omdat je dan de mooiste lichtinval hebt op de duinen en in in deadvlei. Ook is het er rond de middag snikheet.

En rond de middag heb je er toch alles gezien, volledige dag is niet nodig.

Christophe

• Peter

mir Schreef:

——————————————————-

> Waarom moet je bij zonsopkomst het park in?

> Is die zo groot en heb je de hele dag nodig?

Zo hebben wij het gedaan:

campplaats in sossus zelf (ts de 2 gates)

in de latte namiddag aangekomen, Sossus ingereden tot aan de Sossusvlei. Daar heerlijk zo goed als alleen rondgewandeld (want iedreen moet een uur eerder aan de eerste gate zijn). Op de terugweg, zonsondergang op Dune 45 (dan wel beetje racen naar de gate, ssshtt je mag maar 60 …)

Dan de volgende morgen vroeg op (weer een urr vroeger het park in) en in één keer doorgereden naar Deadvlei (terwijl een hele hoop mieren dune 45 opklom)

http://vhimste.smugmug.com/Travel/Namibia200/14936296_4ehut#1115195044_NTAhU

en dan weer zo goed als alleen genieten van de zon die stilaan deadvlei inneemt … heerlijk, magische plek

en als je dan alles zo een beetje gezien hebt, en het idd heel warm wordt komen de andere toeristen in groteren getale toe … heerlijk

mvg

Peter

• Marc

“Waarom moet je bij zonsopkomst het park in?” Misschien beter om eerst wat reisboeken te lezen om je te orienteren, en dan aanvullende vragen stellen op dit forum.

• mir

Ik heb al eerder gemerkt dat je beter geen vragen moet stellen op dit forum: lees alles maar wat al gevraagd is en vraag niets. Heel jammer deze toon.

Ik dacht dat dit net zo`n forum als die van Zuid Afrika was: elkaar helpen waar mogelijk.

Misschien is het een idee voor mensen die zich storen, wanneer een vraag al gesteld is, om gewoon eens GEEN antwoord te geven.

Maar voor de andere mensen die mijn vraag wel beantwoord hebben: hartelijk dank er voor! Daar heb ik wat aan!