twee weken genoeg????

• villa

Hoi

Ik ben mijzelf via het prikbord aan het orienteren op een reis naar Namibie.

Nu wilde ik weten of twee weken genoeg is om alle hoogtepunten te bekijken, wij willen daarna doorvliegen naar mozambique voor nog een aantal dagen strand.

Ik kan niet helemaal een indruk krijgen hoeveel tijd het kost om alle hoogtepunten te bekijken ivm de afstanden.

Kan iemand mij op weg helpen?

Villa

• Walter

villa Schreef:

——————————————————-

.

> Nu wilde ik weten of twee weken genoeg is om alle

> hoogtepunten te bekijken, wij willen daarna

> doorvliegen naar mozambique voor nog een aantal

> dagen strand.

“Om alle hoogtepunten te bekijken” is twee maanden nog niet genoeg.

• amanda

Je zult keuzes moeten maken. Bv windhoek-sossusvlei-swakopmund-palmwag-otjiwarongo cheetah park-etosha-waterberg-windhoek. Hangt er ook van af of je met 4x4 gaat rijden of niet.

• villa

Ja we willen met 4x4 gaan rijden.

Ik ga eens proberen een voorstelling te maken van jouw voorgestelde reisschema.

Ben ook al aan het kijken naar lodges die op de route liggen, liefst met drinkplaats zodat wij 's avonds ook nog wat dieren kunnen spotten. etosha staat in ieder geval op nr 1 van voorkeuren op mijn lijstje.

Tot zover dank voor de info. meer info is altijd welkom.

Villa

• Maaike

Twee weken is echt te weinig.

Drie weken heb je minimaal nodig om een indruk te krijgen.

En dan nog heb je maar een fractie gezien.

Wij zijn 2 keer 4 weken geweest en hebben nog steeds niet alles gezien wat we willen zien.

We gaan dus sowieso nog een keer terug.

Realiseer je het volgende goed:

Namibie is 22 keer groter dan Nederland!

Het is dus onmogelijk in 2 weken alle hoogtepunten te zien.

Ga dan liever naar Namibie als je meer weken voor een vakantie kunt uittrekken.

• Namibië Expert

Hi Villa,

Ik zou er 3 weken voor uittrekken. 2 weken is wel weinig.

• Hans

Het is een groot land en er is veel te zien, het is dus altijd te kort. Als je maar 2 weken hebt dan zul je het daar mee moeten doen. Je kunt in 2 weken een mooie route maken, dat kan best. Ondertussen wordt je dan verliefd op Namibie en kom je later nog een keer wat langer terug.

• amanda

Natuurlijk is het fijner als je 3 of 4 weken of zelfs nog langer op vakantie kunt. Helaas is dat niet voor iedereen mogelijk. Als je 2 weken hebt, moet je keuzes maken en dus weet je dat je niet alles kunt zien. Wij gaan ruim 2,5 week en hebben een mooi schemaatje gemaakt. Als we het er fantastisch vinden, sluit ik niet uit dat we nog een keer teruggaan en dan de caprivistrook en botswana gaan bezoeken. Wij bekijken liever een beperkter stuk op ons gemak dan dat we alles willen zien in korte tijd.

• Namibië Expert

Je mag je schema ook naar me mailen hoor, dan kan ik er nog suggesties aan toevoegen.

• villa

Hoi Amanda

Wat is jullie schema. misschien dat ik daar ook nog iets van opsteek.

Villa