Etosha west ingang

• Sandra

Gerard, waar heb je die info gevonden? Dat je een opeenvolgende boeking moet hebben in Okaukeujo kan ik nergens vinden. Wij willen na Dolomite Camp door naar Halali, ligt dat ook nog in Okaukeujo?

• Sandra

OK, Okaukuejo is dus een apart Camp zie ik, Halali ligt enigszins in de buurt. Heb een paar dagen geleden een mail gestuurd naar Namibian.org maar nog geen antwoord.

• Marc

Verplichte overnachting in Dolomite is een feit. Maar volgens mij is een opvolgende boeking niet nodig om vervolgens van west naar oost te rijden.

• Fleur

Heb je lang op deze bevestiging moeten wachten?

• luuk

http://www.republikein.com.na/die-mark/dolomite-camp-ready-for-visitors.123356.php

• Sanne

Wij slapen begin oktober ook in Dolomite Camp. Ben benieuwd!

De nacht daarvoor overnachten we in de buurt van Khowarib. Volgens google maps kunnen we de route terug via Palmwag nemen of eesrt richting het noorden via Ombombo (daar waar alle plaatsnamen met en O lijken te beginnen). Qua tijd zou dit niet veel uit maken maar kan iemand me iets vertellen over de gesteldheid van de wegen daar?

Groetjes Sanne

• Sanne

Tipje van de sluier…

http://www.bwana.de/namibia-blog

• marc

Iemand hier op het prikbord al ervaring met het westelijke deel van Etosha? Hoor graag de ervaringen.

• Jessica

Marc,

Nog niet, wij slapen er over ca. 6 weken. Reservering hebben we een paar weken geleden geregeld via NWR.

Op een Duitstalig forum staan al wel (positieve) reacties: Namibia-Forum Op de Facebook pagina van Dolomite staan mooie foto's: Facebook NWR.

Eind september zal ik onze ervaring laten weten.

Groeten Jessica

• Marc

Om op een eerder gestelde vraag terug te komen; zelfstandig rijden in het westelijke deel is toegestaan. Of je nu wel of geen reservering hebt in Dolomite camp.

Het is alleen niet toegestaan om zonder reservering van Dolomite camp gebruik te maken van de Galton gate.