Regen maart 2011

• Greet

We vertrekken binnen 2 weken naar Namibië. Ik lees net op het forum dat er heel wat regen is gevallen en dat vele wegen zijn weggespoeld. Weet iemand hoe de huidige weersituatie eruit ziet en hoe lang de zware regenval nog zal aanhouden?

grtjs,

• joris&helen

holla greet wanneer vertrekken jullie ?? .

wij vertrekken 8 maart ,via frankfurt

ik kijk soms op google : weather namibia voor het weer .

zal best nat zijn in sommige delen van het land ,en groen

miss lees ik van jullie ??

• Greet

hey,

Wij vertrekken op 5 maart via Londen voor 3 weken met de tent naar Namibië. Ik hoop alvast op goed weer.

Misschien komen we jullie wel ergens onderweg tegen.

Grtjs,

• joris&helen

makkelijk te herkennen hahahaha grote kale kop,brilletje op en tattoo,s ,herkenbaar genoeg denk :}.

dus jullie slapen in een tent ,waarom niet in een daktent ???

ik lees je andere bericht blijkbaar een grote tent , miss per vracht overlaten vliegen naar namibie ????.

wie weet ,dat we elkaar treffen ,wij hebben nog geen route , is hoe de wind staat in windhoek ahhahahah

• Greet

Hi,

Haha, inderdaad makkelijk te herkennen.

We vliegen op Kaapstad en rijden dan richting Namibië. We hebben ook geen route gepland, we zullen wel zien waar dat ons brengt. We kiezen voor een tentje omdat dit heel wat in prijs scheelt, en zo kunnen we maximaal van de dieren genieten :-). Ik zal waarschijnlijk geen oog dichtdoen.

grtjs,

• joris&helen

en zo kunnen we maximaal van de dieren genieten :-). Ik zal waarschijnlijk geen oog dichtdoen.

————————————————————————————————-

oordopjes mee ??

al dat geritsel om je tent hahahahaha,de ene kant wel heel avontuurlijk ,wij liggen op het dak .

het meest wat me aantrekt is de skeleton coast ,komt omdat ik vroeger op de koopvaardij hebt gevaren ,en vaak langs afrika naar andere bestemmingen ben gevaren ,toen vondt ik het al intressant die benaming ,eindelijk er heen :}:} met de auto ipv schip .

eigenlijk best jammer dat er geen chatroom is hierzo ?? ,zou stukken beter gaan dan al die berichten .

mvgr joris&helen

• joris&helen

nog 3 daagjes greet :}

• Greet

spannend… nog 2 keer slapen :-)

• Walter

Greet Schreef:

——————————————————-

> spannend… nog 2 keer slapen :-)

Ik denk dat de meeste forumbezoekers niet zitten te wachten op zulke “nieuwtjes”…

• joris&helen

praat jij voor andere mensen dan ????? walter ???.

is altijd nog VEEL beter dan dat gezeur over bepaalde mensen ,