Reisbureau Focus Travel Centre

• Natalie

Math,

Heb je ook 1 maand van te voren de reissom betaald ? Dat is dan natuurlijk wel op goed vertrouwen of niet ?

• math

Natalie, wij hebben eerst veel mailcontact gehad en ook gebeld. Ook hebben wij navraag gedaan bij andere klanten van Focus.

Dat gaf ons voldoende vertrouwen; 1 mnd op voorhand kregen wij de rekening en hebben die op een rekening in NL betaald. Alles was prima in orde.

succes, math

• Natalie

Bedankt Math voor je informatie. We gaan in juni weg, maar ik kreeg ineens de zenuwen dat we 1 maand van te voren moeten betalen. Straks heb je betaald en ben je geld kwijt en heb je ook nog eens geen overnachtingen, maar ik heb ook een zeer goed gevoel over het mailcontact en de afspraken die we tot nu toe gemaakt hebben.Dus dat gaat zeker goed komen.

• Maureen

Wij hebben 2 keer alle namibie overnachtingen via Focus Travel (Brunhilde) geboekt en zij zijn echt goed. Communicatie kan in het nederlands, vaak ook makkelijk. En ze geeft vaak nog extra tips enzo. Echt super service!

• math

ok natalie, graag gedaan

math

• Luuk

Werkt snel makkelijk en in het nederlands. Als er iets vol is weten ze een gelijkwaardig alternatief voor je te vinden. Handig is het dat alles op eenplek geboekt kan worden en betaald! Betalen kan zelfs in nederland.

Ideeal voor slefdrive met wat meer zekerheid. Ik heb geen aandelen daar en kom ook regelmatig in Namibie maar kan dit aan raden gewoonweg voor het gemak.

Luuk