gamedrive reserveren etosha mogelijk?

• Rina

Wij gaan over 4 weken voor het eerst een rondreis door Nambie maken waarbij we eindigen in Kaapstad. Om onze tijd goed te besteden en we niet lang in Etosha zijn wil ik een gamedrive al vast leggen van te voren. mijn vraag: is dat mogelijk vanuit Nederland en is het nodig?. wij zitten in Okaukuejo. Wij zijn nl wel eens in Zuid Afrika geweest en daar zaten bij aankomst in het krugerpark voor 2 dagen alle drive's al vol geboekt.

• Peter

Neem contact op met Michelle van Namibia Reservations ;)

michelle@namibiareservations.com

• Rina

Ik heb contact gezocht met Michelle en zei vertelt dat het alleen ter plaatste geregeld kan worden. Heeft iemand ervaring met volgeboekte gamedrive's in Etosha? Wij zijn er rond 16 juli

• Peter

Je hebt nu toch geen keus meer in deze…

Gewoon vroeg genoeg je aanmelden voor een Gamedrive dunkt me ;)

• Walter

Ik vraag me af waarom je in Etosha een gamedrive zou reserveren als je met je eigen wagen rijdt: verloren rijden kun je niet en alle wegen zijn (te) gemakkelijk berijdbaar, zelfs met en “gewone” wagen.

• amanda1

Je kunt in Etosha prima zelf rondrijden; bij de receptie ligt ook een boek waar mensen kunnen aangeven wanneer en waar ze welke dieren hebben gezien. De gamedrives gaan over dezelfde wegen en naar dezelfde waterholes als waar je zelf naar toe kunt met je eigen auto. Met je eigen auto ben je flexibeler en het scheelt je zo'n N$ 500 p.p.

• Gerard de Vries

Ik denk dat Rina een avond drive cq nightdrive bedoelt? Dat mag je namelijk iet met je eigen auto…

• Rina

Nou, ik had het idee dat je meer ziet als je met een ranger op pad gaat dat was nl in Krugerpark wel zo..

Maar als dat in Etosha niet het geval is dan scheelt het inderdaad een hoop geld..bedankt voor jullie info tot zover..:)

• Afrika magazine

Hier vind je heel veel tips om op eigen gelegenheid een Game Drive te doen. http://www.leerwiki.nl/Tips_voor_Game_Drive_op_eigen_gelegenheid