4wd rental

• Frans van Ginkel

Ik zie van alles voorbij komen over het huren van 4WD met daktent in Namibia, wij vertrekken vanuit Johannesburg. Heeft iemand nog tips voor een betrouwbare en goedkope verhuurder daar. Op het prikbord ZA is niks te vinden.

• Casper

Wel eens van Google gehoord?…

• Cristiene

Goedkoop is duurkoop wordt altijd gezegd.

• amanda1

Jammer dat Frans geen antwoord krijgt van iemand die ervaring heeft met huren van auto vanaf ZA. Ik ben vanaf Windhoek vertrokken met een campertje van Bobo, die ook in ZA zit. Maar ik denk dat Frans geen camper in gedachten heeft.

Britz en Kea zijn in namibie goed, dus waarom niet in ZA?

• Cristiene

http://www.zondagen.be/namib/

Zij gingen volgens mij van af Johannesburg.

• FransvanGinkel

Dag Jessica,

Dank. We hebben te weinig tijd en zijn niet van de vaste plannen. Wellicht gaan we vanuit Jo-burg eerst naar Mozambique. Vorig jaar al in Botswana en Namibia. Toen hadden we 35 dagen na maar 19 dus iets meer haast en iets meer keuzes maken.

Ik ga zoeken op jouw suggestie. Groet

• Tjitske

Casper,

Waarom toch iedere keer zo`n sneer geven? Als je je stoort aan de vragen, doe dat dan niet hier (zo moeilijk is dat toch niet). Frans vraagt niet naar verhuurbedrijven, hij vraagt naar onze ervaring betreffende goedkope en betrouwbare bedrijven.

groet,

Tjitske

• Wim

Edgar van www.autohuurnamibie.nl verhuurt ook vanaf Joburg.

Wij vertrekken vanuit Joburg over 2 weken en hebben 3 wagens door hem laten boeken.

Succes er mee

Wim

• leon

Wij hebben in 2006 een maui gehuurd Namibie was ook erg goed. Maar in 2008 zijn we voor een BoBo gegaan in ZA dat was top.Zeker als een een IVECO hebt maar de 4wd is ook super. wij huren veel in Australie( 9X) maar als daar een Bobo was gingen wij daar voor.

• marouska

Hoi Frans

Je kunt ook eens kijken op de site van africamper (www.africamper.com).Goede ervaring mee, prijs/kwaliteit verhouding in onze ogen uitstekend. Als je even de zoekfunctie gebruikt op t prikbord zie je ook een draadje hierover met oa onze ervaringen.

succes

groet Marouska