reserveren campsites (botswana)

• Gunko

Vuurbloem en Edgar bedankt! geeft ons vertrouwen om het zelf te doen; vinden we ook leukst.

We gaan in mei 2012 pas met andere familie ook dus tijd genoeg.

Gunter

• Stellingwerf-ninety

Inderdaad gewoon zelf doen hoor, gaat prima. En jullie hebben nog mooi wat tijd om het te regelen, als er niet op de mail word gereageerd heb je nog genoeg tijd om eventueel telefonisch contact op te nemen en in mei valt het nog wel mee met de drukte. Succes!

groeten Erik

• Vuurbloem

Tuurlijk is het afhankelijk van in welk seizoen je gaat. Vorige keer pas in februari gereserveerd terwijl we in april/mei gingen, toen was er plaats zat maar dat is ook laagseizoen.

Nu wisten we het wat eerder wanneer we gaan dus net gereserveerd voor volgend jaar april/mei… ook geen enkel punt. De kosten zijn wel wat meer nu de meeste campsites geprivatiseerd zijn::o

Nu maar hopen dat het weer er dan beter is dan dit jaar…..

• berry van welzen

Berry van Welzen is iemand anders dan Berry:-)

Hoe dan ook.. ik heb alles heel simpel en zonder extra kosten geregeld via de a-mail adressen die ik gepost heb.

Afhandeling ging probleemloos. Ik kreeg altijd nog dezelfde dag reacties. Mijn vragen werden snel en duidelijk beantwoord..

Succes,

Berry van Welzen

• Gunko

Is per mail allemaal prima gegaan!

Ze zeggen dat door allerlei bemiddelaars veel al voorgeboekt is; in hoogseizoen vaak niks meer te krijgen want dat MOET dan via zon agent die er aan verdiend. Is altijd een nadeel; nu hebben we 50 euro bespaart(tu)

Dank allen!

Gunter

• Gunko

raakte wel in de war Berry W;)

G.

• John54

Of je hebt bespaard valt nog te bezien. Je moet namelijk geld overmaken naar bankrekeningen in Botswana, en daar kunnen behoorlijke kosten voor worden berekend. Heeft mij al 100 euro extra gekost.

• Vuurbloem

Dan zit je blijkbaar bij de verkeerde bank…… die van ons (een behoorlijk grote bank in NLD) rekent max 4 euro en die heb je er met het koersverschil wat de diverse bureaus rekenen zo weer uit.

Daar komt bij dat het zelf regelen ook zo z'n charme heeft…….

• John54

ING.

Zelf regelen is inderdaad leuk. Ik doe niet anders.

• Walter

John54 Schreef:

——————————————————-

> Of je hebt bespaard valt nog te bezien. Je moet

> namelijk geld overmaken naar bankrekeningen in

> Botswana, en daar kunnen behoorlijke kosten voor

> worden berekend. Heeft mij al 100 euro extra

> gekost.

Waarom betaal je niet met Visa ? - geen kosten.