spam

• Peter

Na een afwezigheid van vele maanden hier weer even gebuurt maar geschrokken van de Spam en Bagger die je hier tegenkomt.

Een laagdrempelig forum als deze kan tegenwoordig gewoon niet meer…

• Tjitske

Wat gebeurt er op ons mooie Namibië-forum?! Hoe komen we hier weer van af?!

groet,

Tjitske

• Maaike

De beheerder is al constant bezig met verwijderen.

Maar diegene blijft (nog) doorgaan.

Het is momenteel weer op div. prikborden aan de gang (o.a. Ethiopie)

• Wendy

Daar lijkt het wel op…

• Tjitske

Spam kunnen we zelf niet voorkomen, en er zijn inderdaad een paar, en niet meer dan een paar, nare lui die niets beters te doen hebben, kennelijk. Ik heb erg veel gehad aan dit forum voor onze reis naar Namibië/Botswana, van ‘bagger’ heb ik geen last gehad. Gewoon negeren en doorgaan met dit prachtige medium!

groet,

Tjitske

• Maaike

Deze spam is pas sinds kort en er wordt hard aan gewerkt om er een einde aan te maken.

• Wim1

Dit is gewoon “klote”.

Snel beginnen met een registratieplicht.

Dat zal niet alle ellende tegenhouden, maar zal wel een verbetering geven.

En degene die het voor iedereen aan het verpesten is. Stop ermee en ga een andere hobby zoeken.

• namibië

Beste Peter,

Je reactie kan ik begrijpen, maar gelukkig geven anderen ook al aan dat aan Spam hard wordt gewerkt. Wanneer er spam staat, dan graag even melden, en het wordt verwijderd.

De definitie Bagger kan zeer uiteenlopen, want wat persoon A niet interessant vindt (en als bagger bestempelt), kan voor persoon B wel nuttige informatie zijn.

Uiteraard proberen we het forum op een goede, heldere en overzichtelijke manier te modereren; hulp daarbij is welkom door meldingen te maken van spam of bagger.

Beheerder Startpagina Namibië

• Maaike

Het lijkt voor de beheerder momenteel zelfs een dag- en nachttaak om de spam te verwijderen.

Het ene moment is alles weer verwijderd en een uur later is de spammer weer bezig om opnieuw het alfabet te promoten.

• Namibië Expert

complimenten aan de beheerder; alle “ zooi” is weg.