wie heeft er zin om onze reis in elkaar te knutselen?

• roger

Hallo allemaal,

Wie heeft er zin,of wie weet iemand die daar goed in is om onze reis in elkaar te zetten?

In 2009 zijn we met Sun Safari naar zuid afrika geweest voor de eerste keer. Dit was heel goed geregeld,en er was niks mis met de reis.

Nu willen we zelf met een terein auto met tent,een reis gaan doen. We zouden graag in namibe beginnen,en dan richting Mozambic reizen.

Wat ik in gedachte heb:

Overnachten op campings, wild parken,natuur,en een veilige weg door de rimboe,en plaatselijke dorpen, veel site s enz zijn alleen in engelse taal,en aangezien ik daat wat moeite mee heb met lezen,vind ik het niet gemakkelijk om alles zelf te regelen.

het mag evt een reis zijn met 4 of 6 pers,ieder zijn eigen auto,maar we zoeken zeker geen reisgezeldschaps reis.

Spannend mag het ook zijn,en conditie hebben we genoeg.( zijn beide 41 jr )

de reden dat we iemand zoeken is dat we zelf in dit soort reizen niet echt thuis zijn,wel zijn we camping menssen.

het hoeft zeker niet gratis.

Alvast bedankt,

roger en Lisette

• Cristiene

Jij hebt al tips gekregen op het Zuid Afrika prikbord die prima zijn.

Volgens mij moet je daarmee gewoon aan de gang gaan.

• africa lover

Hoi Roger en Lisette,

Ik heb in 2006 zelf een reis uitgestippeld voor een rondreis van 5 weken in Zuid/Afrika en in 2009 heb ik hetzelfde gedaan voor een rondreis van ca. 4 weken Namibiè en 1 week Zuid/Afrika. Ik vind het leuk om te doen, heb echter niet op campings gestaan )maar heb wel Belgische vrienden die al meerdere jaren kamperen in Namibiè)

Met de andere landen waar je naar toe wilt heb ik dus ook geen ervaring, maar misschien kan ik jullie een stuk op weg helpen in Namibiè.

Zo ja, laat dan maar wat meer weten, wanneer willen jullie gaan en hoe lang enz!

• Namibië Expert

Laat maar komen die wensen!