alweer een vraag over een weggetje

• An van Leeuwen

Wij vertrekken binnenkort voor een maand Namibie vanuit onze woonplaats nabij Kaapstad.

Kan iemand mij zeggen of de weg van Epembe D3701 naar de Kunene Riverlodge goed te rijden.

Wij komen van Epupa dat is de C43 ( die heel goed schijnt te zijn maar dat zien we wel op de heenweg ) en zouden dan de afslag willen nemen bij Epembe de D 3701 omdat we niet weer helemaal terug willen rijden naar Opuwo .

Wij rijden met een 4 x 4 Hilux en offroad trailer.

Is de Kunene Riverlodge een aanrader? Of is doorrijden naar de Ruacana EHA Lodge een betere optie?

alvast bedankt voor enig advies

An .

• Namibië Expert

D3701 is echt prima, ik rij er meerdere malen per jaar over heen.

Kunene River Lodge is heel erg mooi; EHA Lodge vond ik zwaar tegenvallen. Die ligt ook pal aan de weg.

• An van Leeuwen

Hartelijk dank Edgar

Hier hebben we tenminste wat aan!

het wordt dus Kunene Riverlodge via de D3701

groeten

An

• JJK

Beste An,

Wij reden daar 2 weken geleden. De weg is prima. Ze waren zelfs bezig om het nog iets breder en vlakker te maken.

Dat zagen we op heel veel plekken in Namibië.

Wij hebben 2 nachten op Kunene River lodge geslapen. Het is een mooie rustige campsite aan de rivier met prima faciliteiten. Hou wel je eten in de gaten, want de apen weten daar ook raad mee.

JJK

• An van Leeuwen

Hartelijk dank voor de informatie. ja , die apen zijn een ramp zo af en toe. maar dat zijn we wel gewend . Blij om te horen dat die weg goed is. het scheelt toch weer een heel stuk als we niet helemaal terug moeten rijden naar Opuwo.

We gaan een maand rondtoeren in Namibie en willen zo goed mogelijk weten wat te verwachten van juist die kleine binnendoor weggetjes.

nogmaals bedank

GR.

An