Wie kan mij een indicatie geven wat de prijs is van een nieuwe band voor een Toyota Hilux.
Het verhuurbedrijf brengt hier nu Euro 300,00 voor in rekening en ik vraag me af, of dit realistisch is.
ongeacht waar je ook bent op de wereld. Deze prijs is diefstal.Wat was het restprofiel? en dan nog is het ook een gedeelte van je huur tijd. Ik denk zelf dat een redelijk bedrag 100 euro is,want het zal zeker geen nieuwe band zijn toen je de auto mee kreeg. Zo ja kijk gewoon even op het het net wat zo'n band daar kost..
Namibiefan Schreef:
——————————————————-
> Wie kan mij een indicatie geven wat de prijs is
> van een nieuwe band voor een Toyota Hilux.
> Het verhuurbedrijf brengt hier nu Euro 300,00 voor
> in rekening en ik vraag me af, of dit realistisch
> is.
misschien een beetje late deze reactie. Maar eerder wist ik het niet. Vorige week een nieuwe band gekocht voor onze Toyota Hilux. De band hadden we in Namibie lek gereden . Helaas op de zijkant en dus niet te repareren. Een plug zou te gevaarlijk zijn. Een nieuwe Dunlop band met vrij grof profiel kost hier in Z.A. 1250 rand. Zeg maar 125 Euro.
Kan me niet voorstellen dat ze in Namibie veel duurder zijn want je ziet daar niets anders dan Toyota Hilux rijden. Ze zullen wel ingevoerd worden in Namibie dus misschien iets duurder .
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?