prijs van een nieuwe band

• Namibiefan

Wie kan mij een indicatie geven wat de prijs is van een nieuwe band voor een Toyota Hilux.

Het verhuurbedrijf brengt hier nu Euro 300,00 voor in rekening en ik vraag me af, of dit realistisch is.

• MartinH

Wij hebben vorig jaar 4 nieuwe banden onder onze Mazad Raider laten leggen en dit koste bij elkaar minder als

EUR 400,00 en dit waren goede banden.

• Wim1

Wat een nieuwe band kost weet ik niet. Ligt er natuurlijk ook aan wat voor merk.

Waar wel rekening mee gehouden zou moeten worden is de mate van slijtage van de kapotte band. Voor een band die half versleten is kan natuurlijk niet de volledige prijs in rekening gebracht worden.

• Rina

Wij hebben deze zomer in Namibie een nieuwe band onder de auto moeten laten plaatsen. We hadden een Nissan 4x4 en waren toen incl montage 130 eur kwijt in de garage..

• roger

Hoi,

Welk verhuurbedrijf is dit ?

Persoonlijk vind ik het een dure band,of er moet een gouden ranje aan zitten .

gr roger

• Namibiefan

Bij Caprivi Car Hire

• leon

ongeacht waar je ook bent op de wereld. Deze prijs is diefstal.Wat was het restprofiel? en dan nog is het ook een gedeelte van je huur tijd. Ik denk zelf dat een redelijk bedrag 100 euro is,want het zal zeker geen nieuwe band zijn toen je de auto mee kreeg. Zo ja kijk gewoon even op het het net wat zo'n band daar kost..

• togians

Wij hebben eind september onze linker achterband helemaal aan gort gereden (tussen Palmwag en Sesfontein)..

In Opuwo betaalden wij NAD 2200 voor een nieuwe band (een dikke €200,- omgerekend).

• Sjors

Haha ja Caprivi Car Hire.

Als je daar je auto huurt betaal je hoe dan ook te veel.

Je kunt sowieso beter zelf alles vervangen als iets kapot is.

Het verhuurbedrijf (en zeker caprivi) rekent gewoon 3x zoveel!!

• An van Leeuwen

Namibiefan Schreef:

——————————————————-

> Wie kan mij een indicatie geven wat de prijs is

> van een nieuwe band voor een Toyota Hilux.

> Het verhuurbedrijf brengt hier nu Euro 300,00 voor

> in rekening en ik vraag me af, of dit realistisch

> is.

misschien een beetje late deze reactie. Maar eerder wist ik het niet. Vorige week een nieuwe band gekocht voor onze Toyota Hilux. De band hadden we in Namibie lek gereden . Helaas op de zijkant en dus niet te repareren. Een plug zou te gevaarlijk zijn. Een nieuwe Dunlop band met vrij grof profiel kost hier in Z.A. 1250 rand. Zeg maar 125 Euro.

Kan me niet voorstellen dat ze in Namibie veel duurder zijn want je ziet daar niets anders dan Toyota Hilux rijden. Ze zullen wel ingevoerd worden in Namibie dus misschien iets duurder .