Walvisbay tour wat is het beste bedrijf?

• Sylvia

Hallo,

Ik heb diverse bedrijven aangeschreven over de Dolfin and Seal tour.(planning is half december)

Nu blijkt dat de prijzen bijna gelijk zijn.

Weten jullie wat een goed bedrijf is.

Een leuke en niet te volle boot?

Levo tours, Seal and Pelican tour, Mola Mola,catamaran charters, Dolphin tours Namibia, Sun Sail Catamarans?

Zie door de bomen het bos niet meer, haha

De hapjes en champagne zijn voor ons niet belangrijk?

Hoor graag van jullie

• bellens71

Ik ken zelf Levo en Mola Mola. Ze zijn beide zeer vergelijkbaar en bieden waar voor hun geld. Eigenlijk is het grootste verschil de plaats van vertrek. Levo vanuit de industriele haven. Mola Mola (en volgens mij alle andere partijen) vanaf het nieuw aangelegd werfje met wat caféetjes en restaurantjes vlakbij Pelican Bay.

• Omer

Je kan misschien eens gaan kajakken (met Jeanne) tussen de zeehonden. Wij hebben dit in augustus gedaan en vonden het een fantastische ervaring ! Aansluitend in de namiddag kan je een 4x4tocht door de duinen maken naar Sandwich-Harbour, eveneens een plezante uitstap.

website: www.emkayak.iway.na

groetjes, omer

• Sylvia

Dank jullie wel voor de tips.

Helaas voor de 4x4 trip geen tijd, moeten s middags weer verder rijden, misschien een andere keer.

Ga zo de website over het kayakken bekijken, bedankt.

• Namibië Expert

Mola Mola, ik ken de eigenaren ook goed en ze zijn gewoon goed in hun werk.

• Vuurbloem

We hebben niet de walvisbay tour gedaan maar zijn in 2006 + 2008 wezen vissen met Mola Mola (Terence Clark). Dat was prima in orde!

• gkerkhof

We zijn ook met Mola Mola geweest. Het was dik in orde.