GPS met Tracks4Africa

• vanunen

Hallo Wim,

Ik heb die mogelijkheid ook gezien maar ik wil graag de GPS thuis eerst in mijn handen hebben zodat ik in Namibië daar geen tijd aan hoef te besteden.

Met groet,

Karel

• Namibië Expert

Ik ben net de Khowarib Canyon uitgereden met T4A haha. Het netwerk is hier prima, dus ik zal even reageren.

Omdat ik een licentie heb van T4A, heb ik altijd de meest recente kaarten, die verhuur ik op een Garmin nüvi.

Groeten uit een heet Namibië, Edgar.

• Ineke

Bedankt voor de tip om de GPS op marktplaats te kopen.

Inmiddels een exemplaar gekocht voor € 45. (inclusief fietskaarten). Dus na de vakantie heb ik er ook nog wat aan.

Groet Ineke

• Wim1

Graag gedaan.

Hoop dat je er veel plezier mee hebt.

Groetjes,

Wim

• amanda1

Hallo Karel,

Wij hebben veel plezier gehad van de GPS. Erg handig en makkelijk in gebruik. Wij hadden het ruim van tevoren in huis, meer dan een week. Maar dat hangt natuurlijk ervan af of de gps verhuurd is aan anderen.

Heerlijk dat jullie de vakantie nog in het vooruitzicht hebben!

Groeten,

Amanda

• Voordevuist

amanda1 Schreef:

——————————————————-

> Hallo Karel,

> Wij hebben veel plezier gehad van de GPS. Erg

> handig en makkelijk in gebruik. Wij hadden het

> ruim van tevoren in huis, meer dan een week. Maar

> dat hangt natuurlijk ervan af of de gps verhuurd

> is aan anderen.

> Heerlijk dat jullie de vakantie nog in het

> vooruitzicht hebben!

>

> Groeten,

> Amanda

Is dit model GPS handig in gebruik? Werden de extra dagen huur doorberekend? Ik lees nl. dat je hem al ruim van tevoren in bezit had.

• amanda1

Wij hebben er veel plezier van gehad. En je betaalt alleen voor de gehuurde periode. Het is service dat je de ps eerder ontvangt zodat je ermee kunt leren omgaan.

Gr,

Amanda