Parkeren Frankfurt

• Akire_Zutphen

Een echt Hollandse vraag. Waar kan ik in de buurt van het vliegveld in Frankfurt zo goedkoop mogelijk parkeren?

Evt ergens voor Frankfurt en dan verder een stukje met de trein? Ik geef die 100,- liever uit in Namibie…:-)

Dus als je een tip voor me hebt! Graag!

• John54

je kunt ook met de trein vanuit Nederland naar Frankfurt. Reistijd 4:15, kosten 39 euro enkele reis, geen parkeerkosten.

• Bridget

Beste John54

Jaja, maar let op. Die treinen moeten wel rijden. We hebben al 2X prijs gehad vanuit Brussel naar Frankfurt met de ICE-trein. 2 keer reed die niet in de Kerstvakantie. Twee jaar geleden hebben we dan maar een taxi genomen vanuit Brussel. Ik bespaar u de prijs , maar het was een vliegtuigtichet voor 1 persoon naar Namibia. Vorig jaar waren we pas in Frankfurt om 12u s'nachts terwijl onze vlucht al weg was van 20u20. Dus in een duur hotel tot de dag erna (er zijn immers geen goedkope hotels in de vlieghaven). Gelukkig konden we de dag erna mee met Air Namibia. Er waren nog net 2 plaatsen vrij. Enkele 10-tal reizigers hadden dat geluk niet en moesten wachten tot maandag, dus 2 dagen te laat.

Eigenlijk weet ik niet wat goed is tijdens de winter: sneeuw op de weg is niet goed, maar sneeuw op de sporen is zo mogelijk nog erger.

Veel succes

Bridget

• Marco de Lange

Check de website van de airport https://www.parken.frankfurt-airport.de/Default.aspx?CacheID=63631#fratab_par_tab_1 en je ziet diverse mogelijkheden. De meest goedkope is de holiday parking een paar km van de airport, gratis shuttle bus. Gr. Marco

• Akire_Zutphen

Ja, die had ik ook gevonden. Toch nog 89,-

Nu heb ik via www.am-flughafen.com een plek gevonden in de parkeergarage van een van de hotels (NH). kosten 76,- goedkoper lukt me ook niet. Is toch voor ruim 3 weken, dus ik ben tevreden!

Dus voor wie nog iets zoekt: www.am-flughafen.com

• Wim1

Hoi,

Wij hebben vorig jaar de auto neergezet bij Airparks Parkhaus Frankfurt. Dit is een overdekte afgesloten parkeergarage waar je alleen maar in komt met een pincode. Dit is ons zeer goed bevallen en vervoer naar het vliegveld was goed geregeld. Ook de prijs was heel erg goed.

Op dit moment hebben ze daar een aanbieding.

Airparks Parkhaus Frankfurt

Beste Leistung zum Besten Preis.

Unser Tipp: Buchen Sie mindestens 30 Tage vor der Anreise und erhalten Sie einen Frühbucherrabatt von 5,- €!

Winterspecial

Das Winterspecial ist wieder da!

Jetzt können Sie noch günstiger parken!

Hier sind unsere besonders günstigen Winterspecial-Preise für das Airparks Parkhaus Frankfurt:

1 Woche 39,- €

2 Wochen 53,- €

3 Wochen 67,- €

ab dem 23. Tag jeder weitere Tag 2,- €

Das Winterspecial gilt für Parken zwischen dem 06.11.2011 und dem 29.3.2012

Die maximale Parkdauer beträgt 35 Tage.

Ihre Buchung ist umbuchbar und stornierbar.

Verfügbarkeit solange der Vorrat reicht.

Das Winterspecial ist nicht mit anderen Aktionen kombinierbar.

Adresse:

Airparks Parkhaus Frankfurt

Lärchenstraße 133

65933 Frankfurt am Main

• Akire_Zutphen

En als aanvulling: alles heel prima: goede en vlotte tranfer. Auto heeft hier prima gestaan voor relatief klein bedrag.